מנכ"ל משרד רה"מ ביקר בבת ים: בין עידוד עסקים לבין מפגעי עבודות הרכבת

במהלך הביקור העלה ראש העירייה, צביקה ברוט, את האפשרות שהחברה המבצעת את עבודות הרכבת הקלה תישא באחריות על המפגעים, הכוללים לכלוך ומכרסמים

פורסם בתאריך: 8.12.19 10:55

מנכ"ל משרד ראש הממשלה, רונן פרץ, ביקר ביום חמישי בבת ים, על מנת לבחון אפשרויות שונות של סיוע ממשלתי לעיר.

במהלך ביקורו  ערך פרץ סיור בעיר יחד עם ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט. השניים קיימו תצפית על אזור העסקים החדש, וסיירו לאורך תוואי הרכבת הקלה. בתום הסיור התקיים דיון בלשכת ראש העירייה, שהתתפות הצוותים המקצועיים, ביניהם מנכ״לית העיריה, יודפת אפק-ארזי. בדיון סוכם כי הממשלה תסייע לקידום שורת פרויקטים שמוביל ברוט, בהם עידוד עסקים למעבר לבת ים, פתיחת מלונות, הקמת מעלית לחוף הים והשתתפות נת"ע שמבצעת את עבוות הרכבת הקלה במימון הטיפול במפגעים, בהם מרכסמים ולכלוך בעיר בעקבות החפירות.

פרץ ציין כי ראש הממשלה בנימין נתניהו, מעוניין לקדם סיוע לבת ים, שעומדת בהצלחה בתוכנית ההבראה, והוסיף כי לעיר פוטנציאל גדול בתחומי העסקים והתיירות.

"אנחנו מודים על ההתגייסות של הממשלה לסייע לנו, בפרט לאחר שעמדנו השנה בכל יעדי תוכנית ההבראה ואף הגענו לנתונים טובים מהרבה מהתחזיות של הממשלה לגבי בת ים", אמר ברוט לאחר הביקור, "כעת נוכל לקדם במהירות את השינויים הנדרשים במרחב הציבורי, בהתאם למדיניות שקבעתי לאחר כניסתי לתפקיד".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות