חתולי רחוב
צילום: דוברות עיריית בת ים

מבצע לעיקור וסירוס חתולי הרחוב: שיתוף פעולה בין מאכילי החתולים לעירייה

החל משבוע הבא יחל המבצע שבו ייקחו חלק המחלקה הווטרינרית של עיריית בת ים, מאכילי חתולי הרחוב, תושבים ומרפאות פרטיות בעיר. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 5.12.19 09:48

המבצע לעיקור וסירוס חתולי רחוב יוצא לדרך זו השנה השנייה, ובו ייקחו חלק המחלקה הווטרינרית של העירייה, מאכילי ומאכילות חתולי הרחוב, תושבים ומרפאות פרטיות בעיר.



במסגרת שיתוף הפעולה, בין עיריית בת ים לתושבי העיר, החל משבוע הבא, ביום שני 9 בדצמבר, התושבים ומאכילי החתולים יוכלו לדווח על מקומות בעיר שבהם יש ריבוי חתולי רחוב.

אותם חתולים יועברו למחלקה הווטרינרית וישלחו לאחת מהמרפאות הפרטיות בעיר שלוקחות חלק במבצע, שם הם יעברו עיקור או סירוס ובתום ההליך הם יוחזרו למקום שממנו נלקחו.

בדומה לאשתקד, המבצע יארך לאורך כל השנה ולא יוגבל בזמן והוא ימומן כולו על ידי עיריית בת ים ולא בשיתוף משרד החקלאות. כמו כן, הסירוסים והעיקורים יבוצעו במרפאות בעיר ולא על ידי ספקים חיצוניים ובכך גם יסייעו בפרנסה לווטרינרים בבת ים, וכן הם יבוצעו בשיתוף פעולה מלא ופורה עם אנשים פרטיים וארגונים המטפלים בחתולי הרחוב.

מטרת המבצע היא לצמצם את הסבל הכרוך בחיי החתולים המשוטטים ברחוב, ומצד שני גם לצמצם את מספרם באותם מקומות שבהם אוכלוסייתם מתרבה ולמנוע מפגע סביבתי או תברואתי.

חתולי רחוב

צילום: דוברות עיריית בת ים

בשנה האחרונה החלה עיריית בת ים, באמצעות המחלקה הווטרינרית, להתקין פינות האכלה לחתולים ברחבי העיר, במטרה ליצור מתחמי האכלה מוגדרים, וכעת פועלים להוציא לפועל פרויקטים נוספים לטובת חתולי הרחוב ותושבי העיר.

תושבים המעוניינים לדווח על אזורי התקהלות של חתולי רחוב, מוזמנים לפנות למחלקה הווטרינרית בעיר בטלפון : 03-6586658 בין השעות 08:30-15:00.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מכת. חולדות בעיר לדעתי יותר מטרידה
    במקום לסרס חתולים צריך לדאוג שיתרבו ולא להאכיל אותם כדי שיצודו חולדות
    החתולים פחות מזיקים מהחולדות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות