יוסי בכר וראש הממשלה נתניהו
יוסי בכר וראש הממשלה נתניהו

פיצול בליכוד בבת ים: ראש העירייה לשעבר תומך בנתניהו – יו"ר סניף הליכוד בסער

ששון אליהו פרסם הצהרה שבה הביע את תמיכתו בגדעון סער. מנגד, יוסי בכר וראש העירייה צביקה ברוט מפגינים נאמנות לנתניהו

פורסם בתאריך: 4.12.19 16:14

הפילוג בליכוד הגיע גם לבת ים. יו״ר סניף הליכוד בבת ים אליהו ששון הודיע על תמיכתו בגדעון סער, אולם החריג את אמירותיו ואמר כי לתמיכתו אין קשר לעמדת הסניף, והודיע כי במידה שיהיו פריימריז – יתמוך בעמדת ראש העירייה, צביקה ברוט.



אתמול (שלישי) קיים ראש הממשלה בנימין נתניהו מפגש מצומצם בהשתתפות 20 אנשים בלבד. אל המפגש הוזמן ראש העיר לשעבר יוסי בכר, וחבר מועצת העיר בת ים שמעון וקנין. המפגש עם נתניהו היה הצהרת נאמנות לראש הממשלה, בעקבות כתב האישום שהוגש נגדו ועל רקע הכרזתו של גדעון סער על כוונתו להתמודד מול נתניהו על ראשות הליכוד.

חבר מועצת העיר בת ים שמעון וקנין מסר, כי "איחוד בליכוד זה הדבר החשוב ביותר היום. אחרי עידן ביבי נעשה שיקולים מחדש, אבל כל עוד הוא יכול ורוצה – אנחנו איתו".

ההצהרה של סער אכן גרמה לפילוג בליכוד, ועל פי טענותיו של סער, לפחות 40 אחוז מחברי הליכוד תומכים בו לאור מצבו המשפטי של נתניהו. כעת נראה כי המצב בבת ים זהה ובעוד בכר וקנין הצהירו נאמנות לנתניהו, יו"ר הליכוד בבת ים אליהו ששון, ומי שנחשב לאיש החזק בליכוד, שתמך בברוט בבחירות שבהן הושג מהפך, אישר כי הוא אישית תומך בסער.

ששון אף פרסם בקבוצות הווטסטפ של הליכוד הודעת הבהרה שבה נכתב: "אכן הבעתי תמיכה אישית בגדעון ואין קשר כלל לעמדת הסניף! אני מניח שבבוא היום  שיתקיימו בחירות נכס עצה כיצד לפעול למען האינטרס של העיר והסניף בלבד. בכל מקרה צביקה, ואני מניח שגם יהודה, תומכים תמיכה מלאה בראש הממשלה ואני אישית לא אעשה דבר שיכול לגרום נזק. ראש העירייה שוחח איתי ואני סר למרותו באופן מלא, ואתמוך בעמדתו. שוב, זו הייתה עמדה פרטית שלי. שבת שלום".

 

כזכור, בזמן הבחירות לרשויות המקומיות נתניהו תמך באופן מפתיע בבכר לראשות העירייה, למרות העובדה שברוט הציג עצמו כמועמד הרשמי של הליכוד בבת ים. ברוט זכה לקבל את התמיכה של גדעון סער, שאף הגיע לבקר בבת ים ביום הבחירות כדי להצהיר על תמיכתו בברוט.

צביקה ברוט עם ראש הממשלה נתניהו

מקורבים בליכוד טוענים כי בשנה האחרונה ברוט נמצא בקשרים הדוקים עם ראש הממשלה ורעייתו שרה, שהגיעו לביקור מוצלח בעיר לפני הבחירות. במסגרת אותם קשרים יגיע מחר לבת ים מנכ״ל משרד ראש הממשלה רונן פרץ לפגישה עם ברוט. לפי אותם מקורבים, לפני כעשרה ימים ראש הממשלה כינס את ראשי הערים הגדולות מהליכוד, בהם גם ברוט, ויחד הם הצהירו על תמיכה בנתניהו במאבקו הנוכחי.

יוסי בכר התייחס לדברים ואמר כי "מבחינה אישית, כל עוד המנהיג שלנו רוצה ויכול להמשיך, אנחנו נגבה אותו. כל ניסיון לבצע חתירה כלשהי רק פוגע. הוא מנהיג טוב, ועל היכולות של בנימין נתניהו כראש הממשלה, אף אחד לא יכול לערער. לא היה מנהיג כזה בזירה הלאומית והבינלאומית".

בכר הוסיף כי "אם אי פעם חשבתי לתמוך בגדעון סער כשביבי יחליט לפרוש, היום אני יודע שלא אעשה זאת. אני לא אוהב חתרנים. ביום שביבי יחליט ללכת מסיבותיו שלו, אני רואה את ניר ברקת כמנהיג. אבל כל עוד ביבי יכול, אני אתמוך בו גם אם אני אהיה האדם האחרון שיעמוד לצדו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שי

    חחחחחח , יוסי בכר לא שווה 10 קולות בבת ים , הוא לא יכול להיבחר לועד בית .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות