עציצים
עציצים

משפחה מבת ים קיבלה דו"ח של 475 שקל על עציצי נוי שהציבה בפתח הבית

לטענת אם המשפחה העציצים נועדו, בין השאר, לסייע לבנה הנעזר בהליכון למנוע מקרה של הידרדרות ביציאה מהבית

פורסם בתאריך: 2.12.19 12:47

זוג הורים תושבי בת ים, נדהמו כששלושה פקחים של העירייה דפקו על דלת ביתם, ומסרו לידיהם דו״ח בסכום של 475 שקל על הנחת עציצי נוי בפתח ביתם.



זה קרה ביום חמישי האחרון בשעות הערב. ההורים ההמומים ניסו להסביר כי העציצים נועדו בין השאר, מלבד טיפוח ונוי, לסייע לאחד מארבעת ילדיהם, בעל צריכים מיוחדים, הנעזר בהליכון.

״הבן שלי מתנייד בעזרת הליכון, ובגלל שהיציאה מהבית היא בירידה, הנחנו את העציצים כדי שימנעו את ההידרדרות המהירה", מסבירה האם, "הוא נאחז בעציים וזה עוזר לו לא להידרדר. כמובן שאנחנו תמיד לצדו, אבל הוא רוצה להתנייד לבד בלי עזרה עד כמה שניתן, ואני חייבת לאפשר לו את מעט העצמאות הזאת".

לטענת ההורים, ההסברים שלהם לא עזרו, הפקחים בחרו בכל זאת לתת להם את הדו"ח והסבירו כי אחת השכנות התלוננה מספר רב של פעמים. "הכל נובע מסכסוך שכנים ולפקחים אסור להתערב בזה", טוענת האם.

לדבריה הסכסוך הארוך הגיע גם למשטרה ולבתי משפט. "קנינו את הבית הזה כדי לתת לילד שלנו חיים טובים במסגרת המגבלות שלו, כי מדובר בקומת קרקע", מוסיפה האם, הפכנו את בית מונגש בשביל הילד. העציצים מוצבים שם כבר שנה. הם לא ברחוב הראשי, אלא בשביל כניסה צדדי. הם לא מפריעים לאיש, ואין עוד שכנים שעוברים בשביל הזה".

ההורים לא מתכוונים לוותר והגישו ערעור על הדו"ח, שבו צוין בין היתר כי "העיריה לא אמורה להתערב בסכסוך שכנים. הגיע הזמן שתפסיקו לתפוס טרמפ על מנת להגדיל את קופת העירייה".

"אנחנו לא עבריינים, אנחנו משפחה של זוג הורים וארבעה ילדים קטנים, בניהם ילד עם צרכים מיוחדים. אנחנו בסך הכל מנסים לתת לבן שלנו לגדול בצורה הכי טובה שאפשר במסגרת המגבלות הפיזיות שלו. אין לנו כל עניין לבצע עברות כל שהן אנו מנסים לחיות בשקט עם משפחתנו", מסכמים ההורים.

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "הדו"ח ניתן בעקבות פניה לפיקוח העירוני על הצבת רכוש פרטי בשטח הציבורי. למרות הכתוב, לא התקבל ערעור על מתן הדו"ח. ברגע שיתקבל, הצוותים המקצועיים בעירייה יבחנו את הבקשה ע"פ הכללים המקובלים ויסיקו מסקנות בהתאם. עיריית בת-ים תמשיך לבצע את עבודתה, תשמור על הסדר והמרחב הציבורי ותיתן שירות מצוין לתושביה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. הודיה

    תתביישו לכם, חצרות מלוכלכים ואתם לא עושים כלום, לא נותנים דוחות. קצת ירוק מפריע בעיניים פסולת וגרוטאות בחצרות לא מפריע לפרחים. בושה.

  2. חנה

    סכבוך שכנים על עציצים? בשביל זה מגיעים פקחים כל כך מהר? פויה לכם

  3. שרה

    דוח על עציצים ? ראיתם איך הסימטה מלוכלכת ?? העציצים מוסיפים חן ונוי וזה לא על חשבון העירייה הגרעונית. מה מפריעים העציצים ? נהפוך הוא. בכל סמטה בערים בחוץ לארץ אנשים מניחים עציצים לנוי שמוסיף יופי. נשגב מבינתי להבין את הדוח המיותר הזה

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה עיירית בת ים לא רושמת קנסות לאלה שחונים על המדרכות, ואדום לבן ? זה ממש חוצפה מה עושה עיירית בת ים, בושה

  5. שרית

    מתאים לטמטום העירוני
    לתת דוחות על לכלוך אותו משאירים בעלי חנויות על מדרכה ,מה פתאום.לתת דוחות על קטנועים העומדים על מדרכה בסמוך מאוד לכניס לבניין ,מה פתאום.
    ועוד כהנה וכהנה…….
    אבל על עציצים בודאי.
    עיריית חלם.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה העיריה מרשה לבעלי עסקים להוציא את הסחורה מחוץ לחניות . הסחורה על המדרכה בחלק מהמדרכות כמעט אין מעבר להולכי רגל.

  7. ליז

    עירית בת ים מחפשת רק לתת דוחות לתושבים כדי להגדיל את קופת העיר לכסות על הבזבוזים של עובדי העיריה .
    העיר מוזנחת מלוכלכת .
    חוץ מזה הדוח לא קביל בגינה פרטית של בנין העיריה לא יכולה לתת דוח , זה נחשב לשטח פרטי של תושבי הבניין לא שטח ציבורי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות