עיריית בת ים
צילום:ד"ר אבישי טייכר, מתוך אתר פיקיויקי

החל מהשבוע: מחפשים עבודה בעירייה? חפשו בפייסבוק

מכרזי העירייה יעלו בדף פייסבוק ייעודי שנפתח לשם כך. ירון לוי, המשמש כיו"ר ועדת המכרזים מסביר: "אם פעם למכרזים היה שם רע והייתה מין הרגשה שהם עוברים מתחת לראדר, היום אני שם אותם מעל הראדר"

פורסם בתאריך: 27.11.19 11:27

ביוזמת המשנה לראש העירייה, ירון לוי, נפתח השבוע דף פייסבוק שבו יוצעו מכרזים של עיריית בת ים. לוי, המשמש גם כיו״ר ועדת מכרזים בעיריית בת ים, העלה פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, שבו הסביר: "כיו"ר ועדת המכרזים הבנתי שאין מספיק חשיפה למכרזים שהרשות המקומית מפרסמת, וביקשתי להקים דף פייסבוק ייעודי למכרזים כדי לאפשר חשיפה נוספת לפרסום המכרזים".



עוד הוסיף לוי כי ההחלטה אמורה לעודד את שקיפות ולהעלות את מספר המועמדים הניגשים למכרזים. "לא פעם קרה שניגש למכרז רק אדם אחד. זה יוצר מצב בעייתי", הסביר, "אנחנו מגדילים את החשיפה למכרזים שאנחנו מוצאים, באתר העירייה, למשל, המרכזים נמצאים בחלונית מאוד ספציפי, וצריך לעבור כמה עמודות כדי להגיע אליה. כעת גם אנשים שלא מעוניינים במשרה יוכלו לתייג אנשים אחרים שאולי כן רלוונטיים, וככה זה יתגלגל".

"יש חשיבות גדולה לאמצעי המדיה החברתיים. אם פעם למכרזים היה שם רע והייתה מין הרגשה שהם עוברים מתחת לראדר, היום אני שם אותם מעל הראדר, ומערב גם אנשים שלא מעורבים", סיכם לוי.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רובי

    העניין הוא שהכל מקסים כלפי חוץ הכל כביכול נקי וזך
    בפנים הכל רקוב
    אתה ניגש למכרז
    עובר תהליכים מייגעים ומלחיצים
    ובסופו של דבר
    מי שמכריע
    זה מישהו חזק מתוך המערכת

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יושב ראש ועדת המכרזים??? מזה התפקיד הזה??? אף פעם לא שמעתי על התפקיד הזה?????? מה הולך בעיריה?עוד משכורת.. חחחחחחכמה מנכלים יש? בטוח שיש חצי מהעירייה מיותרים..

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות