תחבורה ציבורית בשבת אוטובוס
צילום: גיא יחיאלי

ממחר תפעל לראשונה תחבורה ציבורית בשבת בגוש דן – ומה עם בת ים?

בזמן שרשויות בגוש דן יפעילו את מערך התחבורה הציבורית המשותף בסופי שבוע, חברת מועצת העיר קטי פיאסצקי מאוכזבת: "צר לי שבת ים אינה חלק מכך"

פורסם בתאריך: 21.11.19 17:08

מחר זה מתחיל: מיזם התחבורה הציבורית בשבת בגוש דן יוצא לדרך מחר (שישי) בארבע רשויות: תל אביב, גבעתיים, רמת השרון וקרית אונו. מדובר במהלך פורץ דרך בתולדות המדינה, אבל בבת ים, נכון לעכשיו, הוחלט שלא להצטרף ולהישאר מחוץ למיזם המשותף.

כזכור, עיריית תל אביב אישרה את המיזם החדש תחת השם "נעים בסוף השבוע", שבשלב הראשון יפעיל שישה קווים שיעברו בין ארבע הערים ויעצרו ביותר מ-500 תחנות במרכזי הערים ובשכונות השונות, עם כוונה להרחיבו בהמשך לערים נוספות במרכז.



חברת מועצת עיריית בת ים קטי פיאסצקי ברכה על היוזמה המשותפת והבטיחה: "צר לי שבת ים אינה חלק מהפרויקט, אמשיך לנסוע לשכנע את חבריי למועצת העיר".

בפוסט שהעלתה אמש (רביעי), סיפרה פיאסצקי כי היא פועלת רבות לכך שגם בת ים תצטרף למיזם. "צר לי שהעיר בת ים אינה חלק בשינוי המבורך הזה. אם זה היה תלוי בי זה ככל הנראה היה קורה כבר מזמן. את העמדה הנחרצת שלי בסוגיה הזאת חברי הנהלת העיר מכירים היטב. אני מתמידה להשמיע אותה בכל הזדמנות. פעלתי ואמשיך לפעול לטובת קידום של תחבורה ציבורית בסופי השבוע בעיר, וכמובן שאני אתמוך בכל יוזמה שתאפשר זאת".

פיאסצקי הבטיחה כי תמשיך להיאבק לקידום הנושא בבת ים. "אמשיך לנסות לשכנע את חבריי למועצת העיר לקדם תחבורה ציבורית בסופי השבוע בעיר, והלוואי ואמצא שותפים", כתבה.

עוד הבהירה, "חשוב לי לציין שזה לא עניין של דתיים נגד חילוניים, יש כאן צורך אמיתי של תושבים, כי מדובר בעניין סוציאלי. כל אחד יכול לחיות כפי שהוא מאמין, כל עוד הוא לא פוגע באחר. אני מבינה שלדתיים ולחרדים יש רגשות, אבל צריך להתחשב גם באורח החיים של החילוניים. גם היום העיר לא סגורה בשבת, יש כאן מוניות ורכבים שנוסעים. זה רק שינוי בתפיסה" .

מאז הבחירות את סופגת ביקורת על כך שאת לא נלחמת עבור הציבור שבחר בך, כמו שהיית נלחמת בערב, מהאופוזיציה. מה יש לך להגיד על הביקורות האלה?

"הביקורת עליי היא לא דבר חדש. היום אני סופגת ביקורות, וגם כשהייתי באופוזיציה ספגתי ביקורות, קללות ואפילו איומים, ועדיין, אם מישהו מעלה על דעתו שבגדתי בציבור החילוני בעיר הוא טועה.

"השקפת העולם שלי לא השתנתה כשהתחלף השלטון", מוסיפה פיאסצקי. "ההבדל היחיד הוא שבקואליציה משמיעים את הדברים בפורומים אחרים, אבל עדיין משמיעים".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תחבורה ציבורית בשבת תראי אותי לא מעניין דתיים חילוניים חרדים אותי מעניין בורא עולם שנתן לנו מתנה כל כך יפה את השבת נתן לנו לנוח ולהרגיש כמו מלכים בשבת ואנחנו אפילו לא יודעים להעריך רק לזלזל בושה וחרפה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות