בעקבות תלונת עובדי עירייה על חניה שמורה למקורבים: בשורה לתושבים

עובדי עיריית בת ים מתקוממים נגד שמירת מקומות חניה למקורבי ההנהלה, בזמן שהם מתמודדים עם מצוקת חניה קשה. התוצאה: בשורה לעובדים ולתושבי האזור

פורסם בתאריך: 21.11.19 15:28

עובדים בעיריית בת ים זועמים. לטענתם, בזמן שהם ועוד תושבים רבים מתמודדים עם מצוקת חניה, נשמרים מקומות חניה למקורבים להנהלת העיר.

במכתב ששלחו השבוע העובדים לראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, הם מתקוממים נגד שמירת חניות למקורבים, ומציינים כי הם סובלים ממצוקת חניה קשה באזור, וכי לאחרונה עוד ועוד מנהלים ועובדי עירייה קיבלו חניה אישית.



לאורך השנים, ברשויות רבות ברחבי הארץ, נהוג היה לשמור חניות לראש העירייה, סגנים ומנכ"לים בלבד. אלא שבבת ים, כך לטענת עובדי עירייה, עובדים נוספים המקורבים להנהלת העיר, מקבלים מקומות חניה שמורים, בעוד עובדים אחרים נאלצים להתמודד עם מצוקת חניה קשה בשעות הבוקר.

"מדי בוקר אנו מגיעים לעבודה בשעה 07:30, אך מוצאים את עצמנו מחפשים חניה באזור בניין העירייה, מחוצה לו וברחובות הסמוכים. המצב הזה קיים למעלה משנה, אבל לאחרונה הוא החמיר", כתבו העובדים, "בכל יום אנו מגלים חניות נוספות שמסומנות, וכעת נודע לנו כי גם חלק ממנהלי האגפים קיבלו חניה. אנחנו מגיעים לעבודה מתוסכלים, ממורמרים, עצבניים ובתחושה של עובדים סוג ב'".

בנוסף, ציינו העובדים במכתבם כי בבדיקה שנערכה בערים השכנות, נמצא שמלבד ההנהלה הבכירה, העובדים והמנהלים אינם מקבלים מקומות חניה שמורים. "בעיריית רחובות מוצב תמרור המורה על חניה לעובדי עירייה עד השעה 16:00. אותו הדבר מופיע גם בעיריית ראשון לציון, ובעיריית תל אביב-יפו, וזו רק דוגמה", כתבו.

אחת מעובדות העירייה, שנאלצת להתמודד עם מצוקת החניה, הוסיפה: "בכל יום אני מגלה שעוד ועוד חניות הפכו לשמורות, על חשבוננו. מי אישר את המהלך הזה, ולמה החניה שלהם שמורה, ולא מתפנה בערב לתושבי העיר? מדובר באזור הסובל ממצוקת חניה קשה. זה לא קורה באף עיר אחרת".

עיריית בת ים (צילום: מורן בן זכאי)

עיריית בת ים (צילום: מורן בן זכאי)

יו"ר ועד עובדי עיריית בת ים אבי אפיה, לא היה שותף למכתב, אך הוא מחזק את העובדים. ל"השקמה בת ים", אומר אפיה: "העובדים בעיריית בת ים סובלים ממצוקת חניה קשה באזור, ובזמן האחרון היא אף החריפה. הם נאלצים לחפש חניות במשך שעות, ובמקביל מנהלים בעירייה מקבלים חניות שמורות, בלי לבדוק אם הם בכלל מגיעים. לא ייתכן שרק מקורבים יקבלו חניה".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "כל החניות עליהם דיברתם, לרבות זו של החשב המלווה מטעם משרד הפנים, ניתנו כבר לפני שנים בקדנציות קודמות ולכן לא מדובר בשום דבר חדש. המכתב של העובדים דיבר על מצוקת החניה, וראש העירייה הורה לבחון אפשרות להגדיל עבורם את החניות השמורות לעובדים, מבלי לפגוע בשכנים מסביב. במקביל הורה ראש העירייה לאפשר לתושבים לחנות בחניות השמורות בשעות הערב והלילה, ובקרוב יוצב שילוט מתאים המסדיר את הנושא".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות