חתונה ללא אורחים
צילום: אלקנה אברג'ל

בעקבות הודעה על חתונה ללא אורחים: כ-200 מתושבי בת ים הגיעו לשמח זוג עולים | צפו:

שרה קרן ונחמן וולף נישאו כאשר בני משפחותיהם נמצאים באוקראינה. אבל הודעה שהופצה ברשתות החברתיות הביאה אורחים רבים, בהם ראש העירייה וסגנו

פורסם בתאריך: 19.11.19 13:28

כ-200 בת ימים הגיעו אמש (שני) בהתראה קצרה לשמח בני זוג שעלו לישראל מאוקראינה, התגיירו ונישאו ללא בני משפחתם.

שרה קרן ונחמן וולף עלו לישראל מאוקראינה לפני שנה וחצי והחלו בתהליך הגיור. אתמול הם נישאו, כאשר נאלצו לערוך את הטקס ללא נציגות משפחותיהם שאינן נמצאות בישראל. אולם בשעות הערב, זמן קצר לפני החתונה בבית כנסת "נצח ישראל", הועברה הודעה ברשתות החברתיות ובקבוצות הוואטסאפ, שקראה לתושבי בת ים לבוא ולשמח את בני הזוג.



"חברים יקרים יש כרגע חתונה לזוג שהכלה התגיירה היום, וההורים של החתן והכלה לא בארץ", כך צוין בהודעה, "החתונה מתקיימת באולם של בית כנסת, יש מלא אוכל בכשרות מהודרת, אבל אין אורחים. בואו לעשות חסד של אמת ולשמח חתן וכלה".

התוצאה: לאחר פרסום ההודעה הגיעו כ-200 מתושבי העיר. תוך פחות משעה המוני אנשים שהגיעו לשמח את הזוג הצעיר, שצעד לחופה בשמחה גדולה יחד עם בני המשפחה המלווה שלהם מישראל וחבריהם מבית הכנסת.

מי שהגיע לחתונה, ועודד עשרות תושבים נוספים לבוא ולשמוח, הוא שמעון שמואלי, תושב בת ים ויו"ר אגודת הסטודנטים הקמפוס החרדי אונו, שסיפר: "אתמול כשהייתי בדרך לביתי מירושלים קיבלתי את ההודעה בקבוצת וואטסאפ 'הבמה המרכזית בת ים'. מיד התארגנתי שוב ויצאתי לשמח חתן וכלה. אי אפשר לתאר את ההתרגשות הגדולה שהייתה שם. עשרות מתושבי בת ים הגיעו תוך דקות ספורות ומילאו את הרחבה".

חתונה בלי אורחים

צילום: אלקנה אברג'ל

שמואלי מוסיף כי החליט להזמין שני אורחים מיוחדים כדי לשמח את הזוג: "התקשרתי לידידי היקרים, ראש העירייה צביקה ברוט ומ"מ ראש העירייה אלי יריב וביקשתי מהם לבוא ולהשתתף בזכות הגדולה. הם בדיוק יצאו מאירוע אחר, אך נענו בחפץ לב. תוך דקות ספורות הם הגיעו לאולם והשמחה שם פרצה גבולות".

חתונה ללא אורחים בת ים

צילום: שמעון שמואלי

הבוקר, כשהיא עדיין מתאוששת מאירועי אמש, הודתה קרן לכל מי שהתגייס לשמח אותה ואת בעלה הטרי: "אני מאוד מתרגשת ורוצה להודות לכל מי שהגיע אתמול לשמח אותנו. וכמובן לחני וחיים, ולשמואל ורבקה פורטמן – המשפחה המלווה שלנו, שליוותה אותנו לאורך הגיור, ולאורך כל הדרך. קיבלתי המון אהבה מהאנשים בבית כנסת ומהחברים שהכרנו ואני מודה על כך".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. זאב מרמת גן

    כל הכבוד….כמה יפה ….כמה טוב אנשים הגיעו לחתונה ונתנו מעצמם. מזל טוב

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל. הכבוד. אזו. מיצבע. לסמיח חתן. וכלה תבורחו

  3. גאולה נוה מהשרון

    כל הכבוד לכל מי שהשתתף במצווה ,לשמח חתן וכלה. זו זכות גדולה, עם ישראל חי וקיים. אני גאה להיות שייכת לעם היהודי . מזל טוב לזוג המדהים חיזקו ואימצו!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות