תאיר ראדה זכרונה לברכה. רצח שמסעיר מדינה שלמה (צילום: ויקיפדיה)
תאיר ראדה זכרונה לברכה. רצח שמסעיר מדינה שלמה (צילום: ויקיפדיה)

אילנה ראדה מגיעה לבת ים: תנסה לתקשר עם נשמת בתה שנרצחה

אמה של תאיר ראדה שנרצחה באכזריות, תעביר הרצאה שבה תחשוף גילויים חדשים על הפרשה ותנסה לתקשר בתה על הבמה: "אני לא חיה באגדות, אבל מאמינה בנשמות"

פורסם בתאריך: 18.11.19 14:43

באירוע ייחודי שייערך מחר (שלישי) בסטלה ביץ' בטיילת בת ים, תגיע אילנה ראדה, אמה של הילדה תאיר ראדה שנרצחה באכזריות, לספר את סיפורה הקשה, בצל הרצח האכזרי של בתה תאיר, בקצרין בשנת 2006, ועל בחירתה לבחור לראות את הטוב שיש בחיים.



בהרצאתה תחשוף ראדה מסמכים חדשים ופרטים על חקירת תלמידים מבית ספרה של תאיר, שמעולם לא פורסמו בתקשורת. ראדה תספר על המרדף המתיש אחר רוצחי בתה ועל המציאות המורכבת שעמה משפחתה  נאלצת להתמודד.

במהלך ההרצאה יתארח המיסטיקן והמתקשר יריב אפרת, שינסה לבצע תקשור עם נשמתה של תאיר, במטרה למצוא תשובות לפרשה המסועפת, שגם 13 שנה אחרי, נותרה עם סימני שאלה רבים.

"כמתקשר, אנסה להביא תשובות מתאיר. לשפוך קצת אור על הפרשה כדי לתת לאמא שלה מנוח", מסביר אפרת ומחדד: "סיאנס זה להוריד את הנשמה. "אנחנו לא עושים דבר כזה. בתקשור הנשמה נשארת בעולם של מעלה , ואני אדבר אליה ממקום מושבה. רק הנשמה תחליט אם לקחת חלק ולתת תשובות. אני מאמין שתאיר כן תרצה, כי אמא שלה תהיה שם אתנו".

אפרת מוסיף ומציין, "אני מקבל מסרים בזמן אמת, מה שנאמר לי מהעולמות של למעלה, יעבור באופן מלא ללא סינון אל אילנה ואל הקהל".

רבים נוטים לפקפק ביכולת של מתקשרים ליצור קשר עם מתים אחר המוות, אולם אפרת מספר על הצלחותיו. "בערב התקשור האחרון שעשיתי, היה בן ששם קץ לחיו, תקשרתי איתו ומסרתי להורים פרטים שרק הוא ידע. הוא השאיר מכתב שלא מצאו אותו, ובתקשור הוא מסר לי את המיקום שלו. המשפחה חזרה למקום שהוא נקב ומצאה את מכתב הפרידה".

נראה כי הבחירה של ראדה, שמשך שנים זוהתה כמי שנלחמת כדי למצוא ראיות ממשיות, להגיע לתקשור היא תמוהה, אולם אפרת אינו מופתע שהסכימה. "אחרי שאנשים ניסו לקבל תשובות בכל הדרכים, ולא הצליחו, הם פונים בסוף לרוחניות. אני מסתכל על אילנה שאיבדה את היקר מכל, ואם אוכל לתת לה רגע של נחת אני עשיתי את שלי"

ראדה התייחסה גם היא לדברים ומסרה: "אני אישית לא יזמתי את המהלך, אבל אם הוא רוצה לנסות לתקשר עם תאיר, לא אמנע ממנו".

ראדה הוסיפה, "זה לא סיאנס, ואני לא חייה באגדות, במשך 13 השנים שרדתי כי אני עם רגלים על הקרקע. אני מאמינה שיש נשמות, ואני מאמינה שאני מגיעה למקומות שתאיר מובילה אותי אליהם. אני לא מאמינה שמישהו יכול לדבר עם המתים , אבל אני כן מאמינה שהוא יכול להתחבר אליהם, ולקבל מהם סימנים.

"הרוחניות לא זרה לי", מוסיפה ראדה, "אבל בסופו של יום, לא משנה מה יגידו בתקשור, זה יהיה חייב להתקשר למציאות. אני אצטרך לקשר את זה לראיות ולעובדות בשטח. אני גם לא יודעת למה לצפות, כך שזה יהיה מעניין גם עבורי".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. ישראל

    מנוחת תאיר ראדה ז"ל
    תיהיה מנוחת כבוד אמן
    ת.נ.צ.ב.ה
    וניזכה כולנו
    לראות בביאת משיח
    שיבוא לגאול אותנו ברחמים

  2. חמו

    יש עוד רוצחת סדרתית שגם לה המשטרה והפרקליטות סירבו לעשות מסדר זיהוי. היא רצחה את יהודה ותמר כדורי ועוד שני אנשים שקשורים אליהם קשר ישיר. היא אמרה שתרצח את כולם והמשטרה קיבלה את המידע. היא ניסתה לרצוח עוד אחד, גם באמצעות רעל, ואיכשהו הוא נותר בחיים פגוע מוחין ועובר שיקום. היא רוצחת כל שבוע, שורפת וזורקת מחדרי מדרגות. היא עצמה כותבת שהיא עושה את זה בתגובות לכתבות על המעשים האלה באתרי חדשות. והמשטרה לא מעוניינת לתפוס אותה ופועלים נגד כל מי שמנסה לחשוף את האמת. היא מסרבת לעשות מסדר זיהוי שאנשים שראו אותה פנים מול פנים יזהו אותה. גם הפרקליטות סירבה לעשות מסדר זיהוי מה שמראה שהכל מושחת. המשטרה עצרה אדם חף מפשע כדי לקבל ברמאות צו איסור פרסום לשלושה חודשים ואיימו על מי שמנסה לחשוף את האמת.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות