מתחם החנות לפני פירוק הפרגולה
מתחם החנות לפני פירוק הפרגולה

דוגמה אישית: המשנה לראש העירייה חייב את אביו לפרק פרגולה ללא היתרים

"אבוש, אני בצד שאוכף. אני בצד שנלחם לעשות סדר ואתה צריך לשמש דוגמה. יש לך עד הערב לפרק את הגג והתאורה", כך סיפר ירון לוי

פורסם בתאריך: 13.11.19 12:30

"אבא, יש לך עד הערב לפרק את הגג והתאורה", כך הודיע לאביו המשנה לראש עיריית בת ים, ירון לוי. זאת, לאחר שנמצא כי האב התקין פרגולה ותאורה ללא היתרים.



אברהם לוי, אביו של המשנה לראש העירייה וחבר המועצה, ירון לוי מפעיל חנות מקררים ותיקה. החנות, ברחוב רוטשילד בבית ים הפועלת כבר 20 שנה, כוללת גם מתחם חיצוני.

השבוע, ולקראת בוא החורף, החליט לוי האב להתקין פרגולה ותאורה נוספת, מבלי שקיבל על כך היתרים הנדרשים כחוק. מה שקרה לאחר מכן, הפתיע גם אותו. בנו, ירון ששמע על התוספת של אביו, נאלץ לפנות אל האב וביקש ממנו לפרק את התוספת עד שיקבל היתרים על פי חוק.

לוי התייחס לסיפור בדף הפייסבוק שלו, וציין בפוסט שפרסם ביום שני בערב: "היום בצהריים ביקרתי בחנות של אבא וראיתי שהברזנט בחצר נהיה קשיח ופתאום יש גם תאורה. אבא, בשיא הנונשלנטיות אמר לי 'עשינו את זה ביום שישי בגלל שהגשם בקרוב מגיע וגם מחשיך מוקדם וצריך אור".

"'וואלה, מגניב אבא, אבל צריך היתרים לפרגולה (כחבר בוועדת משנה אני מכיר את החוק). אבוש, אני בצד שאוכף. אני בצד שנלחם לעשות סדר ואתה צריך לשמש דוגמה. יש לך עד הערב לפרק את הגג והתאורה. החוק חל על כל תושבי העיר באופן שווה. אנחנו שכנים בפעם הבאה תשאל אותי'".

לוי סיפר שאביו קיבל את הבקשה לפירוק הפרגולה באהבה וכעת הוא יפעל לקבלת היתר.

מתחם החנות לאחר פירוק הפרגולה

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. תושבת בת ים

    מזה, עד שיקבל היתר? מהפתאום לבנות פרגולה מכוערת וחוסמת על מדרכה שנועדה לשרת את כלל הציבור?
    פשוט יתנו לו אישור למשהו לא חוקי.

  2. לירון

    וכמובן שהוא חייב לפרסם בפייסבוק. מי שעושה, עושה בשקט. מי שרץ לפרסם בפייסבוק רק עסוק בלפרסם את עצמו על חשבון אבא שלו. אני רוצה לראות אותו מול בעלי עסקים שהם לא קרובים מדרגה ראשונה.

  3. יוד גימל

    מצד אחד כל הכבוד לבן שאכף ולאב ש" קיבל באהבה" מצד שני האם יקבל כעת האב היתר באופן אוטומטי? האם גם תושב אחר של העיר שבנו לא בכיר בעירייה יקבל היתר דומה גם הוא? ועוד מדהו, אם כל מה שצריך זה לבקש היתר ומיד מקבלים אז למה להרוס? יבקש האב או כל תושב אחר את ההיתר מבלי להרוס ויקבלו באופן מיידי. חבל על העבודה הכפולה.

  4. ובה טוב

    שוב פעם מפתיע לטובה אחרי, נקיון החופים , עזרה לילדים בנתינת תיקים חינם. תיק לכל ילד, ועוד… כל הכבוד…

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות