ברוט
ברוט

עיריית בת ים: הלימודים בגנים ובבתי הספר יתקיימו כסדרם

חוזרים לשגרה: בעקבות הנחיות פיקוד העורף הוחלט לקיים את הלימודים כסדרם

פורסם בתאריך: 12.11.19 21:13

עדכון אחרון: 13.11.19 07:07

בעקבות הנחיית פיקוד העורף ומשרד החינוך הוחלט הבוקר (רביעי) כי הלימודים בבת ים יתקיימו כסדרם.

ההחלטה התקבלה לאחר יום קשה שבו שוגרו יותר מ-200 רקטות מעזה לעבר ישראל, אזעקות נשמעו בבת ים ובגוש דן בעקבות חיסול של בכיר בגי'האד האיסלאמי.

בעקבות כך בבת ים, ובכל אזור גוש דן בוטלו אתמול הלימודים, ועובדים בעבודות שאינן חיוניות התבקשו להישאר בביתם. כמו כן, התבקשו האזרחים להישמע להוראות פיקוד העורף, ונפתחו כל המקלטים בעיר.



אמש בשעה 21:00 בערב הודיע ראש העיר צביקה ברוט, כי לאחר דיון עם קציני פיקוד העורף והמשטרה, הוחלט שלא לקיים את הלימודים בכל מערכת החינוך בבת ים, כולל החינוך המיוחד, אולם ציין כי הערכת מצב נוספת תתקיים בשעה שש בבוקר.

אלא שלקראת חצות הודיע פיקוד העורף כי הלימודים מחר בגוש דן ובבת ים יתקיימו כסדרם, זאת לאחר שהרשויות המקומיות במרכז, בהן עיריית בת ים, הודיעו כי בהתאם להערכת המצב, הוחלט שלא לקיים את הלימודים.

הבוקר ביקר מפקד מחוז דן בפיקוד העורף, אל"מ אריאל בליץ רע"ן אוכלוסיה של מחוז דן, רס"ן רותם גבריאל וקצינים נוספים מפיקוד העורף בעיריית בת ים, ונפגשו עם ראש העירייה צביקה ברוט ובכירים נוספים מהעירייה.

"שיתוף הפעולה של הרשות עם פיקוד העורף ועם שאר גופי חירום הרלוונטים נהדר", אמר ברוט, "אנחנו עובדים בצורה מאוד הדוקה ומקצועית בתחום החירום, ובתחושה מאוד טובה מבחינת המענה וההתנהלות מול האוכלוסיה. ההיענות של תושבי העיר להנחיות היא גבוהה מאד, וגם ההתייצבות הבוקר בבתי הספר ובגנים היא גבוהה. אנחנו נמשיך לקיים שיתוף פעולה צמוד עם פיקוד העורף על מנת שתושבי העיר ימשיכו להפגין חוסן".

 

 

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תושבת עמידר רוטשילד ויצמן

    אין מבנים מוגנים לתושבי עמידר הנמצאים על תפר ויצמן רוטשילד הבתים ישנים אין לאן ללכת אפילו שהמצב הביטחוני נרגע וכרגע לא משגרים למרכז זה לא אומר שלא צריך לדאוג למקלט שיגן עלינו

  2. קבוצת עמידר בת ים

    אין תחושה של חוסן ואיננו יכולים להשתטח לריצפה עם תינוקות תתחילו לחשוב על תושבי שכונת עמידר ועל בטיחותם וביטחונם של אזרחים אלו הם לא נפרדים משאר תושבי העיר לא ייתכן שכל השכונה עם בתים לא חזקים ולא ממוגנים כל אזרחי המדינה שווים זה לזה וחייב שכל אזרח ואזרח ירגיש בטוח אנחנו עם ילדים קטנים בבית במקרה שלנו לא היה לאן ללכת שהאזעקה בבת ים נשמעה 3 פעמים וזו היא כבר מתחילה להיות רשלנות הרשויות.
    כאילו זי שכונה נידחת אז ממש לא שכונת עמידר היא הלב של העיר ושלא נשכח שצביקה ברוט הגיע לתושבים אז שהיה בחירות לראשות העיר הגיע לשכונת עמידר ואני בטוחה שהוא יודע את המצב הרופף של המבנים והבתים הישנים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות