חתונת בנו של הרב הראשי בת ים
צילום: איציק מימון

חתונת הענק של בן הרב הראשי: 1,300 אורחים ובכירים בפוליטיקה

בחתונה לקחו חלק בכירים מהממשלה והשלטון המקומי, ורבנים בכירים מכל רחבי הארץ. צפו בתמונות:

פורסם בתאריך: 11.11.19 13:49

אמש (ראשון) התקיימה חתונתו של יוחנן בר שלום, בנו של הרב הראשי של בת ים אליהו בר שלום, בנוכחות 1,300 אורחים, ביניהם שרים וחברי כנסת, נשיא ביה"ד הרבני, צמרת העירייה, ורבנים מכל רחבי הארץ.



בחתונת הענק שהתקיימה באולמי בלאג'ו בבת ים, בנו של רב העיר נשא לאישה את אסתר, בתו של הרב ירון אשכנזי, ראש קו ההלכה העולמי.

 

חתונת בנו של הרב הראשי בת ים

צילום: איציק מימון

הרב הראשי לישראל יצחק יוסף שהיה אמור לקדש את הזוג, התעכב בשליחותו בארה"ב, ואת מקומו תפס הרב הראשי לירושלים שלמה עמאר, שאף כיבד את ראש העיר צביקה ברוט במזיגת כוס היין שנמסרה לידי הרב המקדש.

באירוע השתתפו כמעט כל הרבנים הבכירים במדינה, בהם זקן הראשונים לציון הרב אליהו בקשי דורון, הרב הראשי לישראל (ליהדות אשכנז) ונשיא ביה"ד הרבני הרב דוד לאו, ראש ארגון הידברות העולמי הרב זמיר כהן, ראשי אבות בתי הדין, רבני מרכז אירופה, כל רבני העיר בת ים, רבני הערים אשדוד, טבריה, נתניה, חדרה, פתח תקוה, דימונה, נס ציונה, ומודיעין ועוד.

התייצבו גם שר הפנים אריה דרעי, שר הדתות יצחק וקנין, סגן שר האוצר יצחק כהן, חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי, ינון אזולאי ומשה אבוטבול, ומקורבו של הרב בר שלום, המשנה לראש העיר רפאל ברנז.

חתונת בנו של הרב הראשי

צילום: איציק מימון

בסיומו של האירוע, אמר נאמנו של הרב בר שלום מוטי בוסקילה: "היום העיר בת ים לבשה חג, כל גדולי ישראל מעולם התורה הגיעו לכבד את הרב הראשי הרב אליהו בר שלום, אני לא חושב שיש עוד אירועים כאלו ששולחן הכבוד מתהדר באישי ציבור כאלו חשובים. אין ספק שהרב בר שלום עצמו הוא גאווה גדולה לעיר, והאירוע היום זאת ההוכחה הטובה ביותר לכך. אנחנו באמת מודים בשם המשפחה לכל מי שטרח להצלחת האירוע ומברכים את כל עם ישראל בשמחות וגיל".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות