טל גלבוע עם ראש העיר והפעילה החברתית ענת
צילום: פייסבוק

טל גלבוע: "בבת ים הפכו את מתקני האכלה לחתולים למנגלים"

יועצת ראש הממשלה לבעלי חיים נפגשה עם ראש העירייה צביקה ברוט, למציאת פתרון לבעיית החתולים והכלבים המשוטטים בעיר

פורסם בתאריך: 6.11.19 15:50

הבשורה הבאה מיועדת לאוהבי החיות בבת ים: טל גלבוע, יועצת לרוה"מ לבעלי חיים, נפגשה השבוע עם ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, והשניים דנו בכמה נושאים בוערים בתחום בעלי החיים, בהם בעיית עיקור החתולים והכלבים המשוטטים בעיר. לאחר השיחה הוחלט כי כבר החודש תתקיים פגישת "שולחן עגול" בנושא יחד עם מנכ"לית העירייה, הווטרינר הראשי, יו"ר המועצה קטי פיאסצקי מורג ופעילים נוספים למען בעלי החיים בעיר.



"לבת ים יש בעיה בכל הנוגע לעיקור חתולים וגם בעניין כלבים משוטטים בעיר", אמרה טל גלבוע בשיחה עם "השקמה בת ים", "בעיר אמנם השקיעו כסף בהכנת פינות האכלה, אבל הן משמשות בעיקר למנגלים עבור התושבים. דיברנו על פתרונות אפשריים ועל דרכים לחנך את האוכלוסייה, על מנת שיותר ויותר תושבים יהיו מודעים למצבם של בעלי החיים בעיר. אין לי ספק שראש העיר ברוט ייתן את מלוא הגיבוי לכך".

"אנחנו מתכוונים לטפל בכל מה שקשור לבעלי החיים בבת ים", ממשיכה גלבוע ומדגישה, בסיום הפגישה יצא למעשה קול קורא בנושא והוצאתי מכתב לכל ראשי הערים בישראל כולל בת ים, לפרסם את הדברים ככל שניתן. מדובר בסכום של 4.5 מיליון שקלים שחייב להיות מפוזר בצורה ראויה בין הרשויות וייועד לרווחת בעלי החיים בערים. המצב הנוכחי לא יכול להימשך, וזה ממש קריטי לעיר כמו בת ים, שיש בה ריבוי תלונות בנושאים האלה. לשמחתי, מצאתי אוזן קשבת אצל ראש העיר ברוט שיש לו נכונות לבצע מהלכים ולאפשר להתקדם הלאה".

גלבוע מדגישה כי "עד עתה היה זלזול גדול בשנים הקודמות בבת ים בכל הנוגע לבעלי החיים. עכשיו אני אופטימית. אני בטוחה שנגיע לעבודה משמעותית בעיר ונבצע כאן מהפכה. כל מה שקשור לגבי פיתרון בעיות עיקור חתולים וכלבים משוטטים, נכון לכל עיר בכל מקום בארץ. דרך החינוך, אנו נפתור הרבה בעיות. אם כל בן אדם היה עושה את המאמץ הקטן יחד עם הרשויות במדינה, המצב של בעלי החיים בישראל היה מעולה".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. בושה !!

    במקום לטפל בטיפות חלב המזוהמות שיש בבת ים אתם מתעסקים עם בעלי חיים כאילו שזה יותר חשוב מתינוקות . בושה !

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות