צילום: Ruth Black / shutterstock.com

הרשת התגייסה: התאומים בני ה-7 שאיבדו את אמם יחגגו את יום הולדתם

הערב תתקיים מסיבת היום ההולדת של התאומים היתומים מבת ים, שאורגנה על ידי פעילים ומתנדבים בעיר

פורסם בתאריך: 6.11.19 13:05

הסיפור המרגש על התאומים בני השבע מבת ים, שהתייתמו מאמם בגיל חודשיים, ועל סבתם חולת הסרטן שמגדלת אותם לבדה, הסעיר את הרשתות החברתיות והוביל להתגייסות המונית של אנשים מכל רחבי הארץ, בהם גם דמויות בולטות כמו אופירה אסייג, אדל בספלוב ואביב ראובן – והערב (רביעי), יזכו התאומים לחגוג את יום הולדתם, בזכות אותם פעילים חברתיים שארגנו את המסיבה בהתנדבות מלאה.



אמם של התאומים נפטרה כחודשים לאחר לידתם ומאז הם גדלו אצל סבתם בת ה-70 עדינה חיה, תושבת בת ים. לידתם של התאומים הייתה בגדר נס, לאחר עשור של טיפולי פוריות שעברה אמם. "היא הייתה נחושה להביא ילדים לעולם", מספרת הסבתא עדינה. "הרופא הזהיר אותה מפני הסכנות, אך היא לא הייתה מוכנה לוותר וביצעה מעל ל-50 טיפולים. לפני שבע שנים זה סוף סוף קרה, ונולדו התאומים המקסימים, בן ובת. לרוע המזל, בתי נפטרה נפטרה מדום לב כחודשיים לאחר לידתם, ו'השאירה' אותי להתמודד עמם לבדי".

הסבתא לקחה על עצמה את מלוא האחריות על גידול הילדים הפעוטים. "זה לא היה פשוט וזה עדיין לא פשוט", היא מספרת. "אני אישה מאמינה שיודעת שלכל דבר יש סיבה ולכל אחד יש שליחות בעולם, וזו השליחות שלי לגדל את הילדים כאילו היו בניי וזה מה שאני עושה מהיום הראשון שהם הגיעו לעולם". עדינה מוסיפה בחום כי התאומים "הם החיים שלי ואעשה הכל למענם, כל חיוך שלהם הוא עולם ומלואו עבורי".

 

לפני כמה שנים, אובחנה עדינה במחלת הסרטן והחלה לעבור טיפולי כימותרפיה קשים. "אני חיה מקצבת ביטוח לאומי, לא יוצאת, לא מבלה ועושה הכל רק כדי שלנכדים שלי יהיה טוב. אנחנו מסתפקים במה שיש. לפעמים אין לנו מספיק כסף לקנות אוכל, אבל למרות התנאים הלא פשוטים, הילדים מאוד מאושרים. אני אפילו מנסה לעשות בכל יכולתי כדי לעזור להם בשיעורי הבית, אך בשל המחלה שאני סובלת ממנה זה מאוד מקשה עליי ולא פשוט בכלל".

 

בחג הסוכות האחרון אמורה הייתה להתקיים מסיבת יום ההולדת של התאומים, אך היא התבטלה בשל הגשמים העזים שירדו. "הילדים שאלו אותי למה יורד גשם דווקא ביום שלהם? לא ידעתי מה להגיד להם, אבל הבטחתי שהם יחגגו יום הולדת כפי שצריך. והנה –  היום זה יקרה.

 

"אני שמחה שהאירוע מתקיים בשנית", אומרת עדינה, "בזכות מאיר בכר שעוזר לי ועוד אנשים רבים וטובים שרוצים לעשות את הנכדים שלי מאושרים והם לקחו את כל ארגון מסיבת יום ההולדת תחת חסותם. הולך להיות אירוע יוצא דופן ואני מחכה כבר לקראת הערב כדי לחגוג לנכדים שלי כמו שצריך".

 

"הילדים האלה לא קוראים לי סבתא, אלא אמא. הם החיים שלי ואעשה הכל למענם. כל חיוך שלהם בשבילי הם עולם ומלואו. הם נותנים לי הרבה כוח והכל מתגמד כאשר אני רואה את הילדים האלה מאושרים", סיכמה.

 

מסיבת יום ההולדת תתקיים הערב בבית הספר "הראל", רחוב כובשי החרמון 4 בת ים, החל מהשעה 18:00.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות