אישה בבית. צילום: Khritthithat Weerasirirut / shutterstock.com
אישה בבית. צילום: Khritthithat Weerasirirut / shutterstock.com

הומלסית נכנסה לבית של זוג מבוגרים, התנחלה בסלון וסירבה לצאת

אורחת בלתי צפויה פלשה לדירתם של בני זוג שהיו המומים ומבוהלים מהאישה שפתאום נכנסה לביתם

פורסם בתאריך: 3.11.19 17:57

זה היה אירוע יוצא דופן ומפחיד עבור בני הזוג מבת ים, שחצו את גיל 70: בשעות הערב נשמעה דפיקה על דלת ביתם שבשכונת ניצנה בבת ים, הבעל ניגש לפתוח את הדלת, ולתדהמתו הרבה, אישה בעלת מראה מוזנח הסובלת מבעיות נפשיות, פרצה אל תוך הבית מבלי שהספיק להגיב. האישה, מתברר, מוכרת כהומלסית בבת ים.

"פתאום ראיתי מישהי נכנסת לדירה, עוקפת את בעלי ויושבת בכורסה בסלון", מספרת רחל. "לא הבנתי בכלל מי נכנס לבית, הייתי בשוק ובהלם, כי המראה שלה קצת מפחיד והבנתי שמדובר כנראה בחסרת בית. היא מוזנחת מאוד ורטובה, ובדרך כלל אני לא אדם שמפחד, אבל הפעם חששתי".



רחל מתארת את גודל התדהמה שלהם לנוכח הפלישה הלא צפויה. "פחדתי שהיא תיכנס למטבח, או לחדר השינה ולא אוכל לעצור אותה. אי אפשר היה לדעת למה לצפות ממנה.

בעלה של רחל, ביקש מהאורחת הלא צפויה לעזוב את הדירה, אך היא סירבה. "היא ממש התנהגה כמו ילדה קטנה, פשוט לא רצתה לעזוב את הדירה שלנו", מספרת רחל.

"במשך 20 דקות היינו בדין ודברים עימה. היא ביקשה מאיתנו כסף, הבאנו לה 10 שקלים, לאחר מכן ביקשה מאיתנו סיגריה, הסברתי לה שבבית שלי לא מעשנים ואין לי סיגריות, אך היא לא הבינה זאת והתעקשה. לאחר כמה דקות, היא הוציאה מכיסה סיגריה קטנה והדליקה אותה בתוך הסלון שלי", מספרת רחל.

 

בשלב הזה, בני הזוג החליטו להתקשר למשטרה. "אמרנו למוקד שהאישה  מסרבת לצאת מהבית וביקשנו שיבואו לקחת אותה והם אמרו שהם בדרך", מספרת רחל.

במקביל רחל התקשרה גם לחברה שעובדת בבית החולים אברבנל שנמצא בסמוך לביתה, וביקשה את עזרתה. החברה אכן הכירה את הפולשת, וכאשר הגיעה לבית של בני הזוג הצליחה לשכנע אותה לעזוב יחד עמה בחזרה לבית החולים.

"בעלי ישר הלך פתח את הדלת, כי אנחנו עוד מהמנטליות של פעם – שהדלתות פתוחות ובלי חשש, אבל אין ספק שהזמנים השתנו, ואנחנו לבטח לא נפתח שוב את הדלת מבלי לבדוק ולהסתכל", מסכמת רחל, "האירוע הזה אומנם עבר בשלום, אבל גם היה יכול להסתיים אחרת לגמרי".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מאיר

    הומלסית בסלון:
    לרובנו חיים פחות או יותר מוגנים.
    אבל לפעמים הכאב והבלאגן מגיעים
    אלינו לסלון.
    ואז, בלית ברירה,
    אנחנו קוראים למשטרה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות