צילום: פאולין שובל
צילום: פאולין שובל

האחים שהחליפו את החומוס באוכל מקסיקני: "לא מתחנפים לחך הישראלי"

שף שניהל מסעדה בגבול מקסיקו, מרגריטות קפואות וצייסרים של טקילה: כך נראית המסעדה המקסיקנית בטיילת בת ים

פורסם בתאריך: 19.10.19 09:41

מסעדת "אל צ'אפו", מקסיקנית כשרה, נפתחה בטיילת בת ים. האחים יוסי ודוד קורן במשך שנים חלמו על מסעדה משלהם, "לאח שלי דוד, היו מסעדות של חומוס פול בשנות ה-80' שנסגרו", אמר יוסי קורן. "אחי תמיד חלם בגדול ורצה לנהל מסעדה גדולה ורצינית יותר בעצמו כדי לתת לאנשים לאכול את האוכל שלו. יש משהו מספק וממלא בלהאכיל אנשים", הוסיף האח הצעיר, יוסי בן ה-55 שהחליט ללכת עם החלום עד הסוף.



"עם השנים דוד סגר את החומוסיות וויתר על החלום. יש נטייה לחשוב שקריירה נעצרת בגיל 65. והוא בטח לא חשב להתחיל הכל מחדש בגיל הזה, אבל הרעב לעסק משלי, והאהבה הגדולה לאוכל לא הרפו, והדבקתי אותו מחדש באהבה הזאת", הסביר יוסי שיצא עם אחיו לדרך חדשה, ללא ניסיון משמעותי במסעדנות אבל עם הרבה אמונה.

האותנטיות של המקום נשענת רבות על השף של המסעדה, בצלאל מור יוסף, שהפעיל מסעדה מקסיקנית במשך 15 שנים בגבול מקסיקו. ממש אחרי שחזר לישראל, קיבל את ההצעה של האחים קורן. "הבאנו שף ששאב את הטעמים והניחוחות ממקסיקו, ומהמסעדה שלו בארצות הברית, ואת כל זה אנחנו מציעים לקהל הבת ימי", אמרו.

התפריט האותנטי אינו מתחנף לחך הישראלי, ושומר על טעמיי המקור, הם אומרים.  "האוכל המקסיקני מורכב מהרבה בשר. בעיקר אנטריקוט ואסדו, והרבה חריף", מסבירים האחים, "יש כאן רטבים חריפים כמו צ'יפוטלה וחלפניו, וממרחים מקוריים כמו מחית שעועית ורוטב שזיפים".

 

האחים קורן מציעים מבחר מנות ב-24 שקלים בהן מנות אפנדס, טאקוס, נקניקיות, "פוטטו קייג'ין", נאצ'וס מצ'יפס טורטייה המקסיקני, לצד רוטב צ'יפוטלה, סלסת עגבניות חריפה ובצל ירוק, מרגריטות, מוחיטו וצ'ייסרים של טקילות.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ציוני גאה

    הולך למסעדות כשרות רק שחייב!!
    מעדיף שתפרסמו יותר כתבות על מסעדות לא כשרות שפתוחות גם בסופ"ש.
    אנשים עובדים, עסוקים באמצע שבוע בלפרנס אחרים, קשה ללכת למסעדות. ..

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות