עיריית בת ים
צילום: מורן בן זכאי

לראשונה בבת ים: כנס ועדי בתים ובניינים משותפים

מטרת הכנס, מסביר ראש העירייה, היא מתן כלים מקצועיים לדיירי הבניינים המשותפים יאפשר ניהול נכון ואחראי של המרחב המשותף

פורסם בתאריך: 15.10.19 11:55

לראשונה בבת ים: כנס ועדי בתים ובניינים משותפים בעקבות שיתוף פעולה בין עירית בת ים לאגודה לתרבות הדיור. המטרה, כך מסביר ראש העירייה,  צביקה ברוט, היא "מתן כלים מקצועיים לדיירי הבניינים המשותפים יאפשר ניהול נכון ואחראי של המרחב המשותף וכך איכות החיים של כולם תעלה".



מדובר בהדרכה מקצועית לוועדי ביניינים משותפים לניהול נכון של הבניין, תוך הענקת כלים למיקסום רווחת כלל הדיירים. בכנס שיתקיים ביום רביעי, 30 באוקטובר, במרכז אשכול פיס (סמטת הדקל 5) בשעה 18:00, יעלו נושאים הנוגעים לניהול הבית המשותף, חוקים ותקנות ושירותי האגודה לתרבות הדיור. בכנס צפויים להשתתף ראש העירייה, צביקה ברוט, ממלא מקומו, אלי יריב ומנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, ראובן צדוק.

הכנס יכלול הרצאות מקצועיות בנושאים כמו חוק המקרקעין והחיים בבית משותף, פאנל שאלות ותשובות עם המשתתפים וסקירה כללית לניהול פיננסי נכון של הנכס המשותף. את ההרצאות והפאנלים ינחה דורון ישראלי, הממונה על מחוז מרכז של האגודה ועו"ד סמי ישראל, היועץ המשפטי של האגודה. בנוסף, בכנס ישולבו קטעים אומנותיים של שירי ארץ ישראל בביצוע זמרים מקומיים.

בעירייה מציינים כי מטרת הכנס הוא לשפר את איכות החיים בבניינים המשותפים בבת ים. זאת, על רקע החלטת העירייה ליישם פיילוט הדרכות מקצועיות בשיתוף האגודה לתרבות הדיור.

"אין לי ספק כי מתן כלים מקצועיים לדיירי הבניינים המשותפים יאפשר ניהול נכון ואחראי של המרחב המשותף וכך איכות החיים של כולם תעלה", אומר ברוט, "אני מברך את שיתוף הפעולה עם האגודה לתרבות הדיור. יחד נמשיך לפעול לתת לתושבים את השירות הטוב ביותר, תוך חיזוק וועדי הדיירים ויחסי השכנות של תושבי בת ים. בנוסף לידע המקצועי החשוב, כנסים אלה מחזקים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות