ארבעת המינים סוכות
צילום: tomertu / Shutterstock.com

לולב לכל תושב

כאשר נודע לישראל כהן מבת ים שהשנה לא יחולקו ארבעת המינים לתושבי העיר, מטעם עמותת "נתינת לולב", הוא מיד נרתם לעזרה והקים נקודת חלוקה בבית הכנסת מחזיקי תורה

פורסם בתאריך: 10.10.19 17:04

לקראת חג הסוכות, התברר לישראל כהן בן ה-60, תושב בת ים ופעיל ציבור בתחומי חינוך ורווחה, כי השנה לא תיפתח בעיר נקודת חלוקה של ארבעת המינים מטעם עמותת "נתינת לולב" לתושבים. כהן החליט לעשות מעשה ונרתם לטובת מציאת מקום לנקודת חלוקה בבת ים – בבית הכנסת מחזיקי תורה השוכן בשד' העצמאות 23 בעיר.



כל תושב "בת-ימי" יוכל לרכוש דרך האתר של העמותה סט של ארבעת המינים, אותו ניתן יהיה לאסוף מבית הכנסת ביום שישי הקרוב בין השעות 08:00-12:00, רגע לפני כניסת חג הסוכות ומשם היישר לסוכה המשפחתית או השכונתית.

ישראל כהן

עמותת "נתינת לולב" היא עמותה ללא מטרות רווח, שקמה במטרה לתת פן נוסף לתהליך רכישת ארבעת המינים, עשיית צדקה. המטרה היא לתרום כל אחד כפי יכולתו בשלל מחירים שונים למגוון רחב מאוד של עמותות צדקה ובכך לטענתם לקיים את מצוות חז"ל, "מצווה גוררת מצווה".

"אני מודה לראשי בית הכנסת שנתנו לי את האפשרות לאפסן את תרומות ארבעת המינים, וכל מי שרכש סט יוכל להגיע לכאן לקבל אותו", אומר ישראל ומוסיף, "רציתי שתושבי העיר לא יצטרכו לנסוע מחוץ לעיר כדי לקנות סט שיעלה להם כ-100 שקלים. עדיף שהכסף הזה ילך לתרומה לכל עמותה שרק ירצו דרך העיר בת ים, אני כאן עבור התושבים", סיכם.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות