ראש עיריית בת ים צביקה ברוט
צביקה ברוט. צילום: מורן בן זכאי

ראש עיריית בת ים מונה לסגן יו"ר מרכז השלטון המקומי

בעיריית בת ים מקווים שהמינוי של צביקה ברוט יסייע בקבלת תקציבים ממשרדי הממשלה

פורסם בתאריך: 10.10.19 16:32

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, נבחר לשמש כחבר הנהלת מרכז השלטון המקומי בישראל, והוא יכהן כאחד מסגניו של יו"ר המרכז וראש עירית מודיעין, חיים ביבס.



מרכז השלטון המקומי מאגד בתוכו את כל העיריות והמועצות המקומיות בישראל: 75 ערים ו-128 מועצות מקומיות מכל המגזרים לוקחות חלק במרכז השלטון המקומי.

בין הפעולות הבולטות של מרכז השלטון המקומי, ואחת המלחמות הבולטות שלהם לאחרונה, היא המלחמה בעצירת המענקים לרופאים בפריפריה.

בינואר הקרוב משרד האוצר צפוי לסיים את תוכנית המענקים לרופאים, שנועדה לתמרץ אותם לעבוד בפריפריה ולבצע שם את ההתמחויות שלהם, בנוסף לעידוד להתמחות במקצועות שבהם קיים חסר במומחים.

בבת ים סבורים כי מינויו של ברוט יעזור בסיוע שמבקשת הנהלת העיר ממשרדי הממשלה, בעקבות המצב הכלכלי הקשה בבת ים. זאת, כאשר שאלת האיחוד עם תל אביב עדיין עומדת על הפרק.

ברוט אמר בעקבות המינוי: "אני שמח על ההזדמנות הכפולה, גם לקדם את ענייני העיר בת ים ברמה גבוהה יותר, וגם לפעול לחיזוק מעמדן של הרשויות תחת הנהגתו של יו"ר המרכז, ראש העיר מודיעין-מכבים-רעות, חיים ביבס. ביבס הוביל את המרכז בתקופת כהונתו להיות גורם משפיע יותר מאי פעם, ואשמח לפעול לצידו להמשך העשייה בתחום".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות