אופנוע מד"א

נדחה הערר שהגיש כונן מד"א שקיבל דו"ח חניה על אופנוע הצלה

לאחר שערעורו לביטול הקנס נענה בשלילה, מתנדב מד"א הגיש בקשה להישפט. מקורביו: "לא מדובר בכסף אלא בעיקרון. הדו"ח הזה כלל אינו מוצדק"

פורסם בתאריך: 26.9.19 13:36

עיריית בת ים דחתה את הערר שהגיש כונן מד"א על דו"ח החניה שקיבל על אופנוע הצלה. הכונן ממשיך במאבקו וכעת הגיש בקשה להישפט.

לפני כחודשיים פורסם כאן ב"השקמה בת ים" על הדו"ח מעורר המחלוקת שקיבל מתנדב מד"א. הדו"ח, על סך 100 שקלים, ניתן לאחר שהמתנדב החנה את אופנוע ההצלה שלו ברחוב הקוממיות, ליד מאפיית שיבולת השרון, בטענה כי חנה שלא כחוק באופן שמהווה סכנה לציבור.



הכונן הגיש ערעור נגד הדו"ח, בטענה כי אינו מוצדק, אך המחלקה המשפטית של העירייה החליטה שלא לקבל את ערעורו ובמכתב התשובה פירטה את נימוקיה להחלטה: "הבקשה הועברה להכרעה לידי התובע העירוני אשר בדק אותה בהתאם לאמות המידה שנקבעו לשם ביטול הדוחות על ידי היועץ המשפטי לממשלה, אך לא מצא סיבה מוצדקת בטענותייך לביטול הדו"ח. לכן עליך לשלם את הקנס".

בתגובה החליט הכונן להגיש בקשה להישפט ולהמשיך במאבקו לביטול הדו"ח. "זו פשוט חוצפה", אמרו מקורביו של כונן המד"א. "אנחנו לא מדברים על הכסף, אלא על העיקרון. מאז שפורסם הנושא עשרות אנשים הציעו לו לשלם את הקנס, אך הוא לא מוכן, כי הוא יודע שהצדק עמו ושהדו"ח הזה ניתן שלא בצדק".

אותם מקורבים מוסיפים כי "הוא לא מבין איך הדו"ח לא בוטל. הפקחית שנתנה את הדו"ח טענה שהאופנוע עמד באלכסון, אבל הוא חנה במקום מותר, בחנית רכב, לא על המדרכה או בחניה כפולה".

"מדובר על חניה מסומנת עם שלט צמוד שרואים בבירור שהוא לא מסכן אף אחד. הכביש שם רחב מאוד ובמשך שנים חונים שם כל הזמן מכוניות ואופנועים ועד עכשיו הכל עבר חלק. לא מדובר על כביש מהיר כפי שהפקחית טענה, וגם, מי שמע על דבר כזה שאסור להחנות אופנוע באלכסון כי זה מסכן את הציבור?"

אחד המקורבים סיפר שהכונן "מתנדב בכל מקום בארץ ומעולם לא נתקל בדבר כזה".

"עד עכשיו אנחנו לא מבינים מדוע הפקחית נתנה לו את הדו"ח. במשך שנים הוא מתנדב ועוזר לכל אזרח במסגרת מד"א, וזו הייתה הפעם הראשונה שקיבל דו"ח חניה על אופנוע ההצלה".

עוד מוסיפים המקורבים כי "טענת העירייה שמקבל הדוח לא עסק במילוי תפקידו וחנה את הקטנוע עליו הוא רכב באופן שהפריע לתנועה ברחוב קוממיות הסואן, מצחיקה, כי הדו"ח התקבל בשעות הערב, בזמן שהרחוב היה ריק מאדם וכל הטענות של עיריית בת ים הם כלל לא נכונות".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "עיריית בת ים מכבדת ומוקירה את אנשי מד"א הפועלים להציל חיים בשגרה ובחירום. מבדיקתנו עולה כי מקבל הדו"ח לא עסק במילוי תפקידו וחנה את הקטנוע עליו הוא רכב באופן שהפריע לתנועה ומסכן חיים ברחוב קוממיות הסואן. העותר התבקש להזיז את הקטנוע וכשסירב קיבל דו"ח".

עוד נמסר כי: "הפיקוח העירוני עושה עבודתו נאמנה למען בטיחות התושבים ושמירת הסדר הציבורי ואנו מצפים לגלות רגישות יתר מאנשים הפועלים למען הציבור ולהישמע להוראות הפקחים ולא לבצע פעולות הגובלות בהוצאת דיבה כנגד עובדי ציבור ברשתות החברתיות. כמקובל ועל פי החוק למקבל הדוח עומדת הזכות להישפט בגין העבירה ולברר את טענותיו בבית המשפט".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רמי

    במקום שעיריית בת ים תתנצל ומישהו יעשה לבזיון הזה סוף, הם ממשיכים עם זה… טיפה כבוד לבן אדם שיבוא לתת מענה רפואי בכל שעה גם לסבא וסבתא שלכם הנהלת העירייה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות