יוסי בכר
יוסי בכר

התחלה חדשה: יוסי בכר מתרגל לחיים חדשים ומאשים את לחיאני

לאחר ההפסד בבחירות לראשות העירייה, בכר חישב מסלול מחדש ופתח סוכנות לייבוא רכבי יוקרה מחו"ל, "היום אני בעיקר נהנה מהחופש"

פורסם בתאריך: 29.9.19 08:49

ראש העיר הקודם יוסי בכר סיכם את השנה שעברה עליו, המעבר מלשכת ראש העירייה למצב של חוסר וודאות, השותפים הפוליטיים שהשאיר מאחור, וסוכנות הרכבים החדשה.

איך נראו הימים שלאחר הבחירות, עם שינוי הסטטוס? 

"לקחו לי כמה חודשים לחזור למציאות ולסגור בורות שהשאירו לי שותפים פוליטיים שהלכו איתי לבחירות. הם השאירו אותי לבד עם הדבר הזה, ואני החלטתי לסגור הכל כמו שצריך", הסביר בכר. לדבריו, "ההפסד הזה לא היה מתוכנן, ולקח לי זמן להתאושש ולראות מה אני עושה עם עצמי. בסופו של דבר התחלתי להתיישר, והחלטתי להמשיך עם העסקים". 



איך הקשר שלך עם ראש העירייה הקודם, שלומי לחיאני, כיום?

בכר הסביר כי "יש נתק מוחלט. החלטתי שאת הדרך הפוליטית שלי אני אמשיך לבד. אחרי הבחירות האחרונות התבהרו לי הרבה מאוד דברים, והחלטתי להמשיך את הדרך שלי לבד. היום אני לבד לחלוטין".

אין סיכוי שתחבור אליו בבחירות הבאות?

"זה בוודאות לא יקרה", אמר בביטחון בכר.

אתה חושב שהחיבור ללחיאני פגע בך בבחירות האחרונות?

"בניתוח לאחור זה מה שהביא להפסד שלי, ושל תושבי בת ים", השיב בכר.

מה התוכניות שלך לעתיד?

"כמו שאני מכיר את עצמי, פרנסה היא לא הבעיה. אני יודע לעשות כסף, אבל כסף הוא לא דבר שמניע אותי בחיים, והוא לא בראש סולם העדיפויות שלי. חסרה לי האהבה והנתינה לאנשים".

מה אתה עושה היום?

"אני עושה חיל ואני מקווה שזה יימשך, חזרתי לעסקים, והקמתי סוכנות לייבוא רכבי יוקרה מחו"ל. היום אני מייעץ ליבואנים שזה מה שעשיתי בעברי. בחודשים האחרונים חזרתי לעצמי ולפעילות עסקית מלאה לחלוטין. אני מאמין שמהר מאוד אני אדביק את הפערים של אובדן ההכנסה בתקופה בה כיהנתי כראש העיר", אמר בכר.

אתה נהנה מהשגרה החדשה שלך?

"היום אני בעיקר נהנה מהחופש. במשך חמש שנים עבדתי 24/7 הייתי בכל גן ילדים בעיר, ביקרתי בכל בית כנסת או מועדון קשישים, ולא היה לי זמן לעצמי. היום אני עושה דברים בשביל עצמי. אני מסיים את התואר במדיניות ציבורית, סיימתי לימודי גישור והסוכנות שהקמתי שעוסקת בייבוא רכבי יוקרה, תוקם סופית בעוד כמה שבועות".

באיזה רכב נהגת כשכיהנת כראש העירייה?

"רכב מסוג סקודה כי הוא היה הכי כלכלי וזול לעירייה. עמדה בפני האפשרות לנסוע ברכב הישן של ראש העיר קודם, או להמשיך לנהוג ברכב המפואר שלי ובמקביל לקבל תוספת של ששת אלפים שקלים למשכורת. העדפתי לוותר על התוספת בשכר ולקחתי את הרכב הישן של שלומי לחיאני".

מבחינה כלכלית זה השתלם לכהן בתפקיד ראש עירייה?

"אדם כמוני שהגיע לפוליטיקה מעולם העסקים בדרך כלל מפסיד כסף, וזה דבר שלקחתי בחשבון. בפן הכלכלי זה לא היה הדבר הכי חכם שעשיתי, אבל בפן האישי זה אחד הדברים הגדולים שעשיתי. אלו  דברים שמלאו לי את הלב, דאגתי לכל אדם, מתינוק ועד קשיש", אמר בכר.

בדיעבד, אתה מצטער על זה?

"חד משמעית לא".

אתה תתמודד שוב לראשות העיר?

"בכל יום אני מקבל פניות של תושבים שממתינים לרגע שאחזור. אני לא בטוח שזה יקרה, אבל אם ארגיש שהעיר יכולה ליפול לידיים לא ראויות, בוודאי שאני אגיע", הבטיח.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דורית מלעי

    יוסי תהנה מהחופש האמת שאנשים נצלנים מה שלא תעשה תמיד יהי אחד שלא עשית כלום תהנה מכול יום כי אתמול חוזר תשקע במשפחה זה הפירות שלנו הכי טובים שנה טובה

  2. קארין

    אדם מקסים…❤️
    שנה טובה ומתוקה
    שתצליח ובכל דרכיך ושעל משאלות ❤️ יתגשמו לטובה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות