זוג
זוג

"גליתי את עצמי מחדש": עוזרת דוברת העירייה עשתה רילוקיישן לקנדה

פאני קאגנובסקי, שגילתה שהחלום לחיות בחו"ל פחות נוצץ במציאות, הצליחה באמצעות החיבוק הווירטואלי שקיבלה

פורסם בתאריך: 28.9.19 16:57

לפני כחודש עזבה פאני קאגנובסקי את משרתה כעוזרת דוברת עיריית בת ים, ארזה כל חפציה ועלתה על מטוס לקנדה הרחוקה כדי להתחיל בחיים חדשים לצד גיא, בן זוגה בחמש השנים האחרונות, שקיבל הצעת עבודה מפתה במונטריאול. אלא שההתאקלמות בארץ זרה מאוד מורכבת.



ההחלטה לעבור לחו"ל כלל לא הייתה פשוטה עבורה. בימים הראשונים פאני עוד הצליחה ליהנות מהנופים המרהיבים של מונטריאול, אך ככל שעבר הזמן היא החלה לחוות געגועים למשפחה שבישראל.

לפני כשנה קיבל גיא הצעת עבודה מפתה מסטודיו לאנימציה במונטריאול. "זו חברת סרטים מאוד נחשבת, רק עכשיו הם הוציאו את 'מלך האריות' החדש, והם הציעו לו לעשות רילוקיישן". מספרת פאני.

לפאני היה ברור שמדובר בהצעה שקשה לסרב לה. "חשבתי לעצמי, איך אוכל לחיות עם עצמי בידיעה שבגללי החלום הכי גדול שלו לא יתגשם? מצד שני, המחשבה על מעבר לחו"ל הייתה מפחידה מאוד, וההתלבטויות היו קשות".

בסופו של דבר, פאני אזרה אומץ והחליטה ללכת בעקבות האהבה.

"בקנדה גיא התחיל לעבוד מסביב לשעון, אפילו בסופי השבוע, ומצאתי את עצמי לבד, משתעממת אפילו משופינג בסניף 'זארה' בעיר, שבהתחלה לא הפסקתי לבקר בו", היא מספרת. גיא היא חוזר הביתה גמור ותשוש, ואני, שלא עשיתי כלום במשך כל היום מצאתי את עצמי מתפרקת".

"הרגשתי נורא", היא ממשיכה לתאר את המשבר שחוותה, "הנה, גבר חלומותיי, שהביא אותי למדינה היפה הזאת, מפנק אותי בלי סוף בכל מיני מחוות קטנות, ואני בתמורה חושבת לעצמי 'בשביל מה באתי לפה?'".

באותם רגעי שפל, החלה פאני לשתף את מחשבותיה ואת הרגשת הבדידות שלה ברשתות החברתיות. "פתאום קיבלתי גל של תמיכה מנשים זרות, שמכירות היטב את תחושת הבדידות כמוני, ולפתע נעטפתי באלפי חיבוקים וירטואליים.

כשהיא מעודדת מהתמיכה, פאני מספרת על הרעיונות והמיזמים שהחלו לצוץ מאותם קשרים ברשתות החברתיות. "מצב הרוח השתפר ולפתע דברים החלו להסתדר", היא מספרת.

"כיום התחושה שלי אחרת, אני הרבה יותר אופטימית, אבל בעיקר חוששת מהחורף הכבד שצפוי בקנדה", היא אומרת ומוסיפה בחיוך, "התחלתי לגלות את עצמי מחדש, אני בטוחה שזה לא יהיה קל, אבל לבטח יהיה פה מעניין".

"בתהליך של רילוקיישן, כשיש מישהו שהוא המוביל כביכול למהלך ומושך אותך לשם קל מאוד להישען על זה ואפילו להיות על תקן מעודדת", אמרה קאגנובסקי, "גיא תומך בי כל כך, שיש ימים שזה נדמה שהוא תומך בי יותר מאשר בו. והוא עובד מסביב לשעון כן? זה מסע לא קל ששני הצדדים צריכים להיות אחד בשביל השני 100% גם כשהשני לא עובד". "כמובן המשפחה והחברים המדהימים שלי, שעונים לי לוידיאו גם ב-1 בלילה בארץ כשסתם בא לי לדבר. הדברים הקטנים האלה כל כך לא מובנים, ובמקביל יכולים לשפר מצב רוח פלאים", סיכמה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אתי בן עזרא גרבי

    פאני המהמממת תצליחי ותעשי רק מה שטוב לך!!
    הולכים עם המזל ואם הוא המזל שלך בהצלחה.
    אתי גן פוסידון

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות