צחי לפני ואחרי הדיאטה
צחי לפני ואחרי הדיאטה

איך מורידים 60 ק"ג בשנה? השינוי שעבר השף מבת ים

בשיא המשקל צחי הרשקוביץ לא יכל לגרוב גרביים לבד או לעמוד יותר מדי זמן על הרגליים. "בכל יום אני מבטיח לעצמי שלא אחזור למשקל הקודם"

פורסם בתאריך: 30.9.19 15:05

צחי הרשקוביץ תושב העיר בת ים, בן 41, נשוי פלוס 5 בנות, שהן אהבת חייו לדבריו, אזר אומץ והחליט לבצע שינוי משמעותי לקראת השנה החדשה. צחי שגדל בחדרה, הגיע לבת ים לפני כ-15 שנה, בעקבות אשתו תושבת העיר.



הרשקוביץ הוא שף בחברת קייטרינג לאירועים, ועד לפני כשנה שקל 140 ק"ג. לאחר התייעצות עם המשפחה ועם החברים הקרובים, הוא החליט לבצע ניתוח מיני מעקף, להורדת המשקל.

"כמו בכל ניתוח, יש סיכונים, אבל החלטתי ללכת על זה למען העתיד שלי ושל הבנות שלי", סיפר. מדובר בניתוח "מיני מעקף", שמביא לירידה במשקל על ידי מנגנון של הגבלת הנפח שנכנס לקיבה וירידת התיאבון. "אבי נפטר ממחלת הסכרת ואני בהחלט הייתי בדרך לשם", הסביר הרשקוביץ את ההחלטה. "ביצעתי מספר בדיקות בשנה שעברה, שבהן התגלה כי אני סובל מדום לב בשינה, מה שאומר שבכל בוקר קיים סיכון שלא אתעורר יותר", סיפר.

הרשקוביץ החליט לקחת את הגורל בידיו ולרדת במשקל. "הדיאטות השונות לא עזרו, אז החלטתי ללכת על אפשרות הניתוח, והיום אני מרגיש כאילו קיבלתי את החיים במתנה מחדש", סיפר בהתרגשות. "לא יכולתי לגרוב גרביים, או לעמוד יותר מדי זמן על הרגליים, שלא נדבר על לרוץ אחרי הבנות שלי בפארק ולשחק איתן, והיום אני מרגיש שנולדתי מחדש". הרשקוביץ הצליח להוריד 60 ק"ג ממשקלו וכיום מקפיד לשמור על משקלו הנוכחי שעומד על 80 ק"ג. "זה לא פשוט ובדרך צריך לוותר על הרבה דברים".

כדי לעמוד במשימה, הרשקוביץ שם בצד את השתייה המתוקה והמוגזת, והפחית משמעותית בכמות החטיפים ובכמות המזון בתזונה היומית, שירדה לאחר הניתוח. "אני מכיר הרבה אנשים שעברו את הניתוח, ואין ספק שמדובר בעבודה יומיומית ובוויתור על מאכלים שאתה אוהב וגם על שינוי בהרגלי האכילה, כי הכל צריך להיות במנות קטנות", תיאר את התהליך שעבר. "פעם הייתי אוכל שני מגשי פיצה, היום בקושי שליש של משולש. אם פעם הייתי צופה במשחק כדורגל עם פיצוחים, בירות ויאללה בלגן, היום החלפתי את הכל בפירות וירקות וזה שינוי משמעותי בשבילי", סיפר והוסיף כי "זו גאווה ללכת לקניון ולחפש חולצות במידת מדיום בחולצות ומכנסיים במידה 38, כשבעבר תמיד הייתי מחפש רק את המידות הגדולות".

כשהוא מתבונן על הדרך שעבר עד כה, הרשקוביץ יכול להעיד בסיפוק שההחלטה האמיצה שקיבל לעבור את הניתוח, חוללה שינוי משמעותי בחייו.  "ברגע שהחלטת לעשות את זה ולשנות את התפיסה בראש, אז הכל אפשרי. בכל יום אני מבטיח לעצמי שלא אחזור למשקל הקודם, שהיה הרסני עבורי ועבור משפחתי".  

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת יםכאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיכל

    חבל שלא עושים ניתוחים כאלה לכול מי שרוצה אלה רק לאנשים שמנים בצורה קיצונית ביקשתי לעשות ניתוח כזה אמרו לי להשמין 30 קילו ולחזור אלהם ממש לא שפוים

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות