מיכל נגרין
המפעל של מיכל נגרין בבת ים. צילום: אביחי חיים

מיכל נגרין סוגרת את המותג: 120 עובדי המפעל בבת ים פוטרו לפני ראש השנה

"הגענו לשקל האחרון ואנחנו מבינים שאין לנו ברירה אלא בסיום דרכה של החברה"

פורסם בתאריך: 24.9.19 13:04

היום (שלישי) מסרה המעצבת שזכתה להצלחה בינלאומית, מיכל נגרין, הודעה שהפתיעה רבים: המותג ייסגר והעובדים יפוטרו, בהם כ-120 איש מעובדי המפעל ומרכז המבקרים בבת ים.

"כולכם אני מניחה הבנתם שקורה משהו, נאלצנו להצטמצם לבניין אחד, פיטרנו עובדים, חשבנו שנוכל לעשות שינויים בעסק ולהוביל אותו למקום טוב יותר", כך כתבה נגרין בהודעה שהפתיעה רבים.



הפיטורים כוללים גם את עובדי המפעל ומרכז המבקרים הגדול שהקמתו החלה לפני 10 שנים, ברחוב ניסנבאום שבבת ים, שבתקופות השיא שלו, העסיק יותר מ-250 עובדים.

עוד לפני כן, לפני 23 שנה, פתחה נגרין סטודיו גדול בבת ים שמאז התרחב למפעל ומרכז מבקרים ייחודי עם גלריה ובית קפה, בעלות של מיליון שקל. עיצוביה של נגרין התפתחו מתכשיטים, לאופנה, מוצרי נוי, יודאיקה ובובות.

"התחלנו תהליך שנראה מבטיח ונכון אך לצערנו בשבוע האחרון הבנו שהבור הכספי עוד עמוק בהרבה ממה שחשבנו, ואין לנו את הכסף והיכולת להמשיך להפעיל את כל המערך הזה", כך ציינה נגרין והוסיפה: "עכשיו הגענו לשקל האחרון, ואנחנו מבינים שאין לנו ברירה, ואין מוצא אלא בסיום דרכה של החברה".

מיכל נגרין בבת ים. צילום: אביחי חיים

ההודעה של נגרין הפתיעה רבים. במקביל לסניפים הרבים של המותג בישראל, רשמה נגרין הצלחה מרשימה בזירה הבינלאומית, עם עשרות חנויות קונספט ונקודות מכירה ברוסיה, קרואטיה, רומניה, הולנד, הונגריה, צרפת, יפן, מקסיקו, ארצות הברית, אוסטרליה, סין ועוד.

ההודעה על פיטורי 120 העובדים הגיעה מפחות משבוע לפני ראש השנה. "זה יום עצוב ונורא בשבילנו. כמו שעצוב לי על עצמי, עצוב לי עליכם על שאתם מאבדים את מקום עבודתכם", ציינה נגרין בהמשך מכתבה, "איתרנו את האדם שמתמחה בליווי עובדים במשברים מסוג זה, אשר יסייע לכם בדרך הטובה ביותר להגן על זכויותיכם ויעזור לכם לקבל את כל מה שמגיע לכם, כולל את שכרכם ויתר הזכויות עבור העבודה אצלנו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות