גן ילדים דרך אמונה. צילום: דגל התורה
גן ילדים דרך אמונה. צילום: דגל התורה

המשטרה חוקרת: גן הילדים בבת ים נפרץ והושחת

מנהל הגן: "עקרו דלתות, שברו מוצרי חשמל וגנבו ציוד בשווי 2000 שקל"

פורסם בתאריך: 24.9.19 10:24

ונדליזם בגן ילדים. במהלך ליל שבת האחרון נפרץ הגן החרדי "דרך אמונה" בבת ים ואלמונים זרעו הרס וחורבן במקום. מדובר בגן לגילי שלוש עד חמש, מטעם רשת גני אגודת ישראל הממוקם בסמטת הוורדים בעיר.



בבוקר יום ראשון הגיעו ההורים וצוות הגן למקום ועיניהם חשכו אל מול המראות הקשים, הצעצועים הושחתו, הדלתות נעקרו ונגנב ציוד יקר בשווי של כ-2000 שקל. המשטרה הגיעה למקום והחלה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע. עד עתה לא ידוע מי אחראי להשחתת המקום ומה היו מניעיו.

רשת גני הילדים של אגודת ישראל היא רשת ותיקה שהוקמה עוד בשנות ה-60 על ידי מספר רבנים בכדי להכין את הבסיס לחינוך עצמאי ולאפשר לימוד על פי התפיסה החרדית. מנהל הגן, הרב יונתן אלחרר סיפר כי: "הגענו לגן ביום ראשון ולא האמנו למראות שהתגלו לנו, זה נראה כאילו מישהו הגיע מתוך מטרה לבצע ונדליזם בגן, נטו בשביל להרוס אותו מכיוון שאין משהו מיוחד לחפש במקום הזה".

בעבר הגן היה מחולק לשני גנים, כאשר אחד מהם היה תחת האחריות של ש"ס והשני היה תחת האחריות של יהדות התורה. כיום הגן כולו בבעלות אגודת ישראל. יש מי שהעלה השערה כי מדובר בפעולת נקם מטעם נערים שנשרו מהלימודים והיו מעורבים במחלוקות פנימיות של הציבור החרדי בנוגע לזהות הגן. "אנחנו לא יודעים מי השחית את הגן שלנו, המשטרה חוקרת ואני מניח שיהיו תשובות בקרוב. בעקבות הפריצה למקום אנחנו נשים מצלמות בגן כדי שאירוע מעין זה לא יחזור בשנית. מעולם לא היו לנו בעיות בגן עם גורמים כאלו ואחרים ולא הייתה לנו סיבה לחשוש".

גן ילדים דרך אמונה. צילום: דגל התורה

 

עוד סיפר הרב יונתן אלחרר "הגן עצמו הרוס. שפכו בזדון דבק בכל רחבי הגן, שברו את מוצרי החשמל שלנו. כל ילדי הגן נאלצו לשהות במשך יומיים תחת השמש הקופחת מכיוון שלגן עצמו לא היה ניתן להיכנס עד שלא יסודר מחדש. אנו נחכה לתוצאות המשטרה ולמז"פ בכדי שיגידו מי ביצע את הפשע הנורא הזה", סיכם.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות