מבצע ניקיון. צילום: עיריית בת ים
צילום: עיריית בת ים

מבצע נקיון לקראת החגים: לא תתאפשר השלכת גזם וגרוטאות

במסגרת מבצע הניקיון שהוכרז יתוגברו הצוותים ויבוצעו פעולות הדברה נגד מכרסמים וזוחלים

פורסם בתאריך: 23.9.19 17:59

עיריית בת ים עורכת מבצע נרחב לניקיון ושיפור פני העיר לקראת חגי תשרי. במסגרת ההיערכות תיאסר הוצאת גזם וגרוטאות בזמן חגי תשרי החל מ-25 בספטמבר ועד ה-22 באוקטובר.



לקראת חגי תשרי, נערכת עיריית בת ים למבצע ניקיון ושיפור חזות העיר רחב היקף. את הפעילות מוביל סגן ראש העירייה ומחזיק תיק שפ"ע, יהודה הרוש, שהנחה בימים האחרונים את אגפי שפ"ע ותברואה לתגבר את העבודה, ולהרחיב משמעותית את שעות הפעילות ומספר המנופים הפועלים בעיר, על מנת שהמרחב הציבורי יהיה נקי בתקופת החגים.

במסגרת ההיערכות המיוחדת ינוקו מדרכות וכבישים, מגרשים וחורשות, גינות ציבוריות, וייערך פינוי גזם. הנקיונות יבוצעו על ידי צוותים מתוגברים של האגף לשיפור פני העיר, אגף התברואה  והחברות הקבלניות.

כמו כן, צוותי מחלקת התברואה תוגברו לצורך מבצע הניקיון על ידי מחלקת המשק בציוד מכני הנדסי כבד. ובמסגרת ההיערכות יבוצעו פעולות הדברה וריסוס נגד מכרסמים וזוחלים בכל רחבי העיר.

בנוסף, הוקם צוות מיוחד שנועד לתת מענה להכנות המיוחדות בבתי הכנסת, מוסדות ציבור ושכונת עמידר. זאת, בהתאם לתוכנית עבודה שהוכנה מראש.

בתוך כך, מוסרת עיריית בת ים כי התושבים מתבקשים להקפיד על ניקיון העיר ולפנות את האשפה לפחי אשפה בלבד.

עוד נמסר כי הפיקוח העירוני מגביר את האכיפה לקראת החג, תוך שימת דגש על לכלוך ברשות הרבים, הוצאת גזם וגרוטאות שלא בימי הפינוי, וכן אכיפה נגד בעלי כלבים המלכלכים ברשות הרבים. בנוסף, כל החברות הפועלות בעיר בנושאי בנייה ופיתוח, נתבקשו שלא להשאיר ציוד כבד בצידי הדרכים.

בעירייה מדגישים כי בין התאריכים 25 בספטמבר ועד 22 באוקטובר חל איסור על השלכת פסולת במרחב הציבורי, כולל גזם, גרוטאות, ריהוט ישן מכשירי חשמל ועוד.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות