טיול רוחב
טיול רוחב

מרגש: משפחות שכולות מבת ים סיימו מסע לצפון הארץ

המשפחות השתתפו בטיול בן שלושה ימים לעכו, צפת וטבריה. יו''ר יד לבנים: "הוצאנו אותם לטיול כדי להראות להם שהחיים ממשיכים"

פורסם בתאריך: 23.9.19 17:10

משפחות השכול מתמודדות עם האובדן. משפחות שכולות מבת ים יצאו בשבוע שעבר לטיול בצפון הארץ מטעם בית יד לבנים בעיר. בטיול שנמשך שלושה ימים השתתפו 60 איש, מתוך מטרה להקל במעט את תחושת הכאב והאובדן שהם חשים לאורך השנה ללא יקיריהם.



הטיול השנתי התמקד הפעם בערים עכו, צפת וטבריה. הם טיילו בבית המעצר של יוצאי המחתרות בעכו, הכירו את צפת השרויה בימים אלו בתהליכי התחדשות ובנייה ואף ביקרו בקברו של רבי מאיר בעל הנס. המשפחות הכירו מקרוב את נופי ארצנו באווירה שקטה ורגועה ולרגע קטן הרפו מעט מרגעי הצער והכאב המלווים אותם מדי יום.

טיול לצפון מטעם בית יד לבנים

 

יו"ר יד לבנים בסניף בת ים, אדיר בן משה, אמר לאחר המסע בצפון: "הטיול הזה כמו אוויר לנשימה עבור המשפחות השכולות. במשך כל השנה המשפחות הללו שרויות באבל ובשכול גדול. המטרה שלנו היא להראות להן שהחיים בכל זאת ממשיכים וחייבים למצות אותם עד תום. כל אחד מאיתנו איבד בן, אח או קרוב משפחה כזה או אחר במלחמות ישראל או באירועי טרור. את כולם מלווים המחשבות על אלו שאינם ועל מה שהם היו יכולים להיות כיום. מחשבות על חלומות שנגדעו ולא יתגשמו ותחושת ההחמצה המלווה את כולנו".

עוד אמר יו"ר יד לבנים "בטיול הזה המשפחות השכולות יצרו חברויות חדשות ושיתפו את הסיפור האישי שלהן, בו הפכו להיות חלק מהמשפחה הגדולה בישראל לצערם הרב, משפחת השכול. וכך לאורך הטיול מצאנו אותם בוכים, צוחקים ומתגברים יחד על תלאות החיים", עוד אמר בן משה" אנחנו כאן כדי לעזור לה, במהלך השנה אנו מקיימים ערבים שונים ומגוונים למען המשפחות השכולות וחשוב שיידעו שאנחנו כאן בשבילם", סיכם בן משה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות