כושר
כושר

המהפך של השנה: מעובד בחברת בנייה למנטור לאורח חיים בריא

ראש השנה בפתח, ואיתו מחשבות על התחלות חדשות ו”חישוב מסלול מחדש”. מי קיבל החלטות חדשות, מי שינה הרגלים, מי ירד במשקל ומי שינה עבודה וקריירה?

פורסם בתאריך: 29.9.19 11:59

ניר מזרחי בן ה-29 מבת ים, נשוי ללידור ואבא לפעוטה בת חצי שנה. מזרחי שינה את חייו וויתר על קריירה בעולם הבנייה אחרי לימודים קשים והפך למנטור לאורח חיים בריא. מזרחי שירת כלוחם בגדוד דוכיפת בחטיבת כפיר, ולאחר מכן יצא לטיול הגדול, חזר ארצה ונרשם ללימודי הנדסת בניין. הדרך הייתה סלולה וההורים היו גאים בתואר הנחשק. בתום לימודים אינטנסיביים התקבל מזרחי לאחת מחברות הבניה הגדולות בארץ והחל לעבוד.



במקום לשמוח על ההזדמנות שניתנה לו, כצעיר וללא ניסיון שרק סיים את לימודיו, החל מזרחי לתעב את המקצוע, "כשהתחלתי לעבוד הבנתי שאני לא רוצה לעשות את זה. לא הצלחתי להתחבר לעבודה הזאת בכלל. פשוט סבלתי בכל יום שעבר". "זה מצב של אי וודאות. הקרקע נשמטת מהרגלים כשמה שתכננתי במשך כמה שנים פשוט נהיה לא רלוונטי. באותו הרגע החלטתי לעשות הסבה מקצועית", אמר מזרחי.

לא פחדת לעשות את שינוי אחרי כל הזמן והכסף שהשקעת בלימודים? 

"לא פחדתי כי ממש סבלתי בעבודה. אשתי לידור הייתה אומרת לי שאני לא אותו הבן אדם. הייתי כבוי. עובד מהבוקר עד הלילה, מגיע הביתה רק כדי לישון, ולמחרת קם לאותו הדבר. גם ימי שישי הייתי עובד, והמשכורת לא הייתה מתגמלת", הסביר מזרחי.

איך התחיל השינוי?

"למרות אף פעם לא הייתי אדם שמן, רציתי לעשות שינוי ולתחזק אורח חיים בריא, ולהוריד משקל עודף שהפריע לי. כך למעשה הכל התחיל. הגעתי למועדון "24FIT" כלקוח, והתחלתי את התהליך על עצמי. גיליתי שאני ממש אוהב את זה".

"24FIT" הינו מועדון תזונה וכושר הקיים ב-30 ערים ברחבי הארץ, וחברים בו כאלפיים מתאמנים. "התחלתי את השינוי על עצמי, והתגובות היו מדהימות. הרבה אנשים שאלו אותי מה אני אוכל, איך אני מתאמן, וביקשו שאמליץ להם. מחבר ומשפחה קרובה, התחלתי להקנות אורח חיים בריא לשכנים, ולחברים ממעגל רחוק כי אהבתי את זה, ואז החלטתי להתעסק בזה באופן מקצועי", נזכר מזרחי.

מזרחי הסביר על הדרך שעבר, "פניתי למנהלי המועדון, קיבלתי מהם את כל ההכשרה הנדרשת.  כשהתחלתי להתעסק בזה החלטתי לסמן את בת ים, העיר שלי. היום יש בעיר קבוצה של 30 מתאמנים ואנחנו גדלים ומתפתחים כל הזמן. בבת ים יש כרגע את האימונים ואת הליווי שלי, ואני מקווה שבהמשך נפתח את מועדון תזונה".

"מאז ההסבה המקצועית הפכתי לאדם בריא יותר, ומלא באנרגיה. פעם כמעט ולא הייתי שותה מים, ולא הבנתי את החשיבות שלהם לגוף שלי. הייתי מתעייף מאוד מהר, למרות גילי הצעיר. כשהייתי עובד בבניין הייתי חי על קפה ועוגיות. היום אני שותה בין 3-4 ליטר מים והתזונה שלי מאוזנת", סיכם.

השינוי שעבר על מזרחי השפיע גם על משפחתו, "אישתי לידור שראתה את השינוי שחל בי, ואת הסיפוק היום יומי בעבודה עזבה את עבודה הקודמת וכיום אנחנו עובדים יחד. אין כיף יותר גדול מלעבוד במקצוע שאתה אוהב, עם האישה שאתה אוהב".

מאז שעשית הסבת מקצוע, אין לך ימים קשים בעבודה?

"בכל עבודה יש ימים קשים, אבל אני קם כל בוקר לעשות את מה שאני אוהב, הגישה שלנו היא להנות מהדרך. אני לא תזונאי או מאמן כושר, ולא מתיימר להיות. אני מקנה אורח חיים בריא, והסיפוק בעבודה שלי הוא עצום. אני משפיע על חיים ובריאות של אנשים", אמר מזרחי בחיוך.

דוגמה לשינוי שחל באחד הלקוחות הראשונים שלו הוא קרוב משפחה שנרשם לשירות, "בן משפחתי התחיל אצלי את התהליך כשהוא חולה סכרת. הוא היה מזריק אינסולין פעמיים ביום. היום הוא לא מזריק, ולא לוקח כדורים לסכרת. הרופא שלו אמר לו שהוא לא מגדיר אותו כחולה סכרת יותר", הוסיף מזרחי. לדבריו עוד קרובת משפחה עשתה שינוי בחייה, "דודה שלי חולת לב, ואחרי כמה חודשים של תהליך היא הגיעה לרופא שלה שתהה איזה שינוי היא עשתה. מסתבר שבדיקות הכולסטרול שלה נמצאו מושלמות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות