בועות סבון
צילום: By Gorlov-Studio/ שאטרסטוק

האטרקציות המופעים והפעילויות: האירועים המיוחדים ליום הבחירות

מזג האוויר ביום הבחירות צפוי להיות נח ובת ים נערכת בשלל אטרקציות לכל המשפחה

פורסם בתאריך: 16.9.19 15:44

יום הבחירות שיתקיים מחר (שלישי) לכנסת ה-22 הוא גם יום שבתון וצפוי להוציא רבים מתושבי בת ים לקניונים ולמרכזי הבילוי השונים בעיר, בחיפוש אחר אטרקציות ופעילויות לילדים ולכל המשפחה.



מזג האוויר היום אמנם מעונן וגשם מקומי נרשם במרכז הארץ, אך מחר, ביום הבחירות, הוא צפוי להיות נח, תחל עליה קלה בטמפרטורות והם יעמדו על 31 מעלות במרכז הארץ ויעשה מעונן חלקית עד בהיר.

בשונה מהבחירות הקודמות שהתקיימו בחודש אפריל הקריר, בבחירות הנוכחיות חופי בת ים צפויים להיות עמוסים מהרגיל. עיריית בת ים הודיעה כי תחנות ההצלה יעבדו במלואן החל מהשעה 08:15 בבוקר ועד השעה 17:45 אחר הצהריים.

בקניון בת ים צפויות אטרקציות לילדים. תערך הצגת ילדים "חגיגה באמבטיה" והיא תכלול בועות סבון ומשחקי מים, שאולי יעשו לילדים שלכם חשק להתרחץ. ההצגה תתקיים בקומה התחתונה של קניון בת ים בשעה 17:30 אחר הצהריים. הכניסה חופשית וללא תשלום.

ומה קורה בערים השכנות?

המדרחוב בראשון לציון יהפוך החל מהשעה משעה 10:00 ועד 13:30 לרחוב חי תיאטרלי וססגוני ויתקיימו בו שעות סיפור, הפעלות, משחקי רחוב, דמויות שטח, סדנאות ועוד. הכניסה חופשית.

פעילויות נוספות יתקיימו בלובי בניין עיריית ראשון לציון בו יוצעו שלל פעילויות, והוא יהפוך לחצר משחקים. בין היתר תתקיים  ההצגה "מירי תשירי" במהלכה  מירי וחבריה עוברים הרפתקה ולומדים על גישה לחיים והגשמת חלומות. ההצגה תתקיים בליווי רקדניות ובובות, פינת קעקועים ואיפור ועוד. הכניסה חופשית. הפעילות תתקיים החל מהשעה 17.00 אחר הצהריים וההצגה תתקיים בשעה 17.30.

בהיכל הקרח חולון, מתחם ההחלקה על הקרח, מציעים הטבה לכל המשפחה למשך יום הבחירות. על פי הפרסומים מחיר כרטיס הכניסה יעמוד על 35 שקל בלבד במקום 70 שקל בין השעות 17:00 עד 20:00. כל החלקה תימשך עד 45 דקות, בנוסף, תוכלו לפגוש את הקמע של המתחם, הפינגווין המחליק שישמח להצטלם עם המחליקים.

פארק "לה פארק" פרס, הפארק המרכזי של חולון. מלבד המנגלים ו"על האש" המסורתי ביום הבחירות, המבקרים יוכלו ליהנות משלל אפשרויות של בילוי משפחתי כגון ישיבה על המדשאות הירוקות, שייט באגם, מסעדות ובתי קפה וכן משחקייה לילדים.

בשנים האחרונות הפך פארק פרס למתחם של בילויים ואטרקציות לכל המשפחה בעיקר בסופי השבוע, מה שהדיר ממנו בדרך כל משפחות שומרות מסורת. ביום השבתון שחל הפעם ביום שלישי, יוכלו גם שומרי השבת ליהנות מהפעילויות במקום.

במבנה חולון, היוטיוברים הגדולים "אמיגוס" ו"בלאגן" מגיעים לעשות שמח בדו קרב משוגע כמו שרק הם יודעים לעשות. על אותה במה יופיע מאוחר יותר ליאון שניידרובסקי כוכב "האח הגדול", סטייליסט, בלוגר, יוטיובר ומייסד סוכנות טאלנטים של כוכבי רשת. הכניסה חופשית והאירוע מתאים לכל המשפחה. הכניסה החל מהשעה 18:00.

מתחם העסקים והמסחר של עזריאלי חולון. ביום הבחירות יפתח במקום "שוק פשפשים הגדול של נתנאלה". השוק יפעל החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד השעה 13:00.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות