קאנטרי
קאנטרי

בצעד חריג העירייה ביטלה את מכירת הקאנטרי: "נלך לעסקה טובה יותר"

על אף המורכבות המשפטית ועל רקע מחאת התושבים נגד מכירת הקאנטרי לטובת פרויקט נדל"ני, הודיע ראש העירייה על ביטול העסקה

פורסם בתאריך: 11.9.19 18:59

עיריית בת ים הצליחה לבטל את עסקת מכירת הקאנטרי קלאב העירוני של בת ים. על פי העסקה שנחתמה לפני כחמש שנים, הקאנטרי אמור היה להיהרס, ובמקומו אמור היה להיבנות פרויקט משלב עסקים, מגורים ומסחר, הכולל 500 יחידות דיור.



מאז פורסמה עסקת מכירת קאנטרי בת ים, תושבים רבים וחברי מועצת העיר העלו ההסתגויות רבות, והצהירו לא פעם כי ישקלו לבטלה, לאחר בחינה משפטית.

כמו כן, העסקה גררה מחאה מצד תושבים, שאף הפגינו בדרישה לבטלה, בטענה כי אסור לוותר על הקאנטרי היחיד בעיר לטובת פרויקט נדל"ני.

הערב (רביעי) במהלך ישיבת מועצה הכריז ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, כי הצליח לבטל את העסקה, על אף המורכבות מבחינה משפטית.

ביטול העסקה נעשה באמצעות משרד עורכי הדין גרוס, אשר ביצע את הבדיקה המשפטית מול היזם. בסופו של דבר נמצאה הדרך לביטול העסקה ללא כל תשלום קנס מצד העירייה.

לאחר ביטול העסקה העלה ברוט פוסט בדף הפייסבוק הרשמי שלו, שבו ציין כי "בת-ימים לא פראיירים. לפני הבחירות התחייבתי לפעול, כנגד כל הסיכויים, לביטול המהלך למכירת הקאנטרי ומגרשי הטניס – לטובת מפלצות נדל"ן. הערב, לאחר עבודת מטה עם גורמי מקצוע, הכרזתי רשמית במועצת העיר שביטלתי את העסקה, והודעתי ליזם שהקאנטרי לא למכירה".

עוד ציין ברוט כי "נלך לעסקה חדשה, טובה יותר לעיר, שתבנה במקום מרכז תעסוקה ומסחר עם דירות בהיקף הגיוני יותר, ובעיקר – יחד עם פתרון שישאיר לבת ים קאנטרי ומגרשי טניס לרווחת התושבים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    החלטה מבורכת . אבל במקביל למרות הבטחות חוזרות ונשנות של ראש העיר שלא יאפשר ביניינם גורדי שחקים מתנהל הליך של אשור לפרי נדלן בניין בן 43 קומות. השתגעתם לגמרי. שלא תעיזו לאשר דבר כזה הדיירים יעצרו בכל דרך את הבנייה. יש גבול .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות