מדרכות רחוב בבת ים סומנו באדום לבן: התושבים זועמים

תושבי הרחוב: "ישנה מצוקת חנייה באזור, ממררים לנו את החיים". העירייה: "הצביעה תפחית את כמות החניות שתופסים תושבים מחוץ לעיר"

פורסם בתאריך: 11.9.19 17:51

תושבי רחוב הרימון בבת ים הופתעו לגלות השבוע כי מדרכות השפה שסומנו עד כה בצבע אפור, נצבעו לפתע בצבעי אדום לבן וכחול לבן.

תושבי הרחוב הביעו את מורת רוחם מהשינוי ואמרו "במשך 50 שנות קיומו של רחוב הרימון המדרכה הייתה צבועה בצבע אפור ומעולם לא היו בעיות או תלונות".



התושבים הזועמים טוענים: "עד היום היינו חונים עם שני גלגלים על המדרכה לאורך כל היום ללא הפרעה לרכבים החולפים או להולכי הרגל. כל העיריות שהתחלפו עם השנים ידעו שברחוב ישנה מצוקת חניה קשה ולכן מעולם לא חשבו לצמצם את מקומות החניה הדלים שברשותנו".

אולם מנגד, ציינו בעיריית בת ים כי "נכון לעכשיו כמו בשנים האחרונות, העירייה אינה אוכפת חנייה המסומנת בצבעי אדום לבן בין השעות 19:00-09:00 וזאת על מנת להקל על תושבי העיר".

התושבים שלא הסתפקו בתשובה אותה קיבלו מדף הפייסבוק של עיריית בת ים, טענו כי מדובר בהרעה משמעותית של איכות חייהם ואמרו "מדובר ברחוב ללא מוצא. זה רחוב שקט וקטן ולא ברור מדוע העירייה ביצעה את השינוי הזה. הסימון החדש יכביד עלינו מאוד וימרר לנו את החיים".

עיריית בת ים מסרה בתגובה כי "ישנה החלטה של ועדת התנועה לצבוע בכחול לבן את שפת המדרכה ברחבי העיר" כמו כן הובהר כי "הצביעה בוצעה על מנת להסדיר את נושא החנייה ולהגדיר היכן מותר לחנות ובנוסף הסימון החדש מאפשר לתושבי העיר לחנות את רכבם ללא תשלום בסימון כחול לבן, בעוד לנהגים המגיעים מחוץ לעיר לשלם וכך למעשה יתפנו יותר חניות לתושבי העיר".

עוד הסבירו בעיריית בת ים כי "ההחלטה נבעה מתוך הוראת תקנות התעבורה בדבר שדה ראייה ובטיחות משתמשי הדרך. ברחובות בהם החנייה משני הצדדים אסורה על פי חוקי התעבורה, אין אפשרות לצבוע את שני גדות אבני השפה בכחול לבן וזאת כדי לאפשר מעבר בטוח לרכבי פינוי אשפה ורכבי כיבוי בעת הצורך".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. היימס ריימונד

    רחוב הפטמן חונים על המדרכה המערבית כל היום ומאלצים הולכי רגל ונכים ללכת בכביש. דבר מסוכן ולא בטיחותי כלל.

  2. רק איחוד עם תל אביב

    ברוט מחפש את השקל בין כריות הספה – כשנגיע ל2023 עם גרעון ענק ובלי שירותים מתפקדים כבר שנים רק א ז ייכפה האיחוד סופסוף

  3. גילה

    אמי חולה ואני באה לבקר אותה מחוץ לעיר. אני לא בת ימית. לוקחת אותה לרופא לבית חולים. אין לי אפשרות לחנות רחוק משום שאינה יכולה ללכת. מה בדיוק אני אמורה לעשות? אין לה רכב ולא קיבלנו עדיין תו נכה. ועכשיו כל הרחוב כחול לבן ואדום לבן.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות