רכב נטוש
רכב נטוש

האם יפונו הרכבים הנטושים בעיר? המפגע התברואתי שתופס מקומות חנייה

הצעה לסדר של חבר המועצה יבגני אייזנשטט מבקשת לשים סוף לתופעת הרכבים הנטושים בעיר, ולפעול בצורה מסודרת כדי לפנותם

פורסם בתאריך: 11.9.19 15:17

חבר המועצה מטעם סיעת ישראל ביתנו, יבגני אייזנשטט, הגיש הצעה הנועדה למגר את תופעת הרכבים הנטושים, בעזרת מיפוי העיר לאזורים ויצירת תוכנית עבודה לפינוי הרכבים. בהצעה נכתב כי "כידוע לכולם בעיר בת ים קיימת מצוקת חניה קשה מאוד. חלק מהתופעה נוצרת בגלל תופעה הנקראת רכבים נטושים".



תופעת הרכבים הנטושים שמעלים אבק, מסכנים ילדים ותופסים מקומות חניה יקרים נמצאת בעלייה מתמדת, בשנה האחרונה נצפו כמה רכבים נוספים שחשודים כנטושים ונראה כי עד כה לא הייתה דרך פעולה מסודרת למיגור התופעה."נכון לעכשיו העירייה מסתמכת על פניות ותלונות מהתושבים על מנת לפעול לאיתור רבים אלה", נכתב בהצעתו של אייזנשטט.

רכב נטוש בבת ים

 המכוניות הרבות ברחבי העיר גוזלת מקומות חניה יקרים, הן חונות שנים על גבי שנים באותו מקום ברחוב תוך שהן מתכסות בשכבה עבה של אבק, בחלוף הזמן אפילו האוויר בצמיגים מתרוקן. על המכונית מופיעות מדבקות של סוחרי גרוטאות שמעוניינים לרכוש את המתכת תחת האבק, מזיקים ועכברים שוכנים בהן וכך נראים רחובות רבים בבת ים, למורת רוחם של תושבים.

הרשויות כאמור, מנסות למגר את התופעה, אולם נראה כי מדובר בתהליך ארוך הדורש סריקה קפדנית, דיווח, איתור הבעלים ובהמשך מתן התראה לקראת הפינוי המיוחל – מדובר בעבודה סיזיפית, שרשויות מקומיות רבות מתקשות בה. 

ההצעה של אייזנשטט מבקשת להקים צוות מיפוי בעיר, "מידי חצי שנה יסרוק הפיקוח העירוני את העיר על פי התוכנית ויאתר את הרכבים הנטושים ואז יחל בתהליך הפינוי", נכתב בהצעה לסדר.

אייזנשטט אמר כי "הרכבים הנטושים הם בעיה ידועה. רכבים רבים עומדים בתוך השכונות והחניות מתחת לבניינים מזה שנים ואף אחד לא מדווח. דרושה סקירה רצינית ומאורגנת כדי לפנות את הרכבים שתופסים מקומות חניה יקרים והופכים למפגע תברואתי".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות