חוף הים בבת ים

15,574 מ"ר ומגרש בגודל 6.4 דונם: יוקם מלון חדש בבת ים

המבנה צפוי לעמוד בחוף הדרומי של העיר

פורסם בתאריך: 10.9.19 18:39

רשות מקרקעי ישראל בשיתוף משרד התיירות פרסמו אתמול (שני) מכרז למגרש עבור הקמת מלון בצידה הדרומי של חוף בת-ים ובמרחק של כ-300 מ' מקו המים.



המגרש יתפרש על פני שטח של 6.4 דונם, וזכויות הבנייה יעמדו על 15,574 מ"ר. מדובר במגרש מספר 156, הממוקם בחלקו הדרומי של רחוב בן גוריון שמדרום למתחם הסאנסט ביץ'. המועד האחרון להגשת הצעות למכרז משרד התיירות הינו עד יום שני, ה-9 בדצמבר, 2019 בשעה 12:00.

המכרז להקמת בית המלון מתווסף לשני המכרזים הקודמים עליהם דיווחנו כאן ב"השקמה בת ים" בחודש ינואר האחרון, במה שעשוי להוות חיזוק משמעותי לעיר המתמודדת עם הכנסות נמוכות ממסחר וגירעונות כבדים.

המלונות העתידיים שצפויים להיבנות, מעלים שוב את השאלה בדבר התקדמות הבנייה של המלון בדרומה של העיר, אשר היה אמור לקום במקומו של מלון סאן לשעבר, שנהרס לפני שבע שנים.

את מקומו של מלון סאן הנטוש היה אמור לתפוס מלון יוקרה, אולם מסיבות שאינן ברורות העבודות נפסקו כבר בשלב השלד ומזה כמה שנים שמפלצות הבטון הכעורות עומדות ללא התקדמות של ממש.

עם הבשורה על סימון בת ים כעיר תיירות והגדלת היצע חדרי המלון בגוש דן, התייחס ראש העיר לתנופת התיירות וכן למלון שבנייתו נעצרה.

ראש העיר צביקה ברוט אמר כי: "המלון החדש יצטרף לשורת מלונות ואתרי לינה מתוכננים, שחלקם ייפתחו כבר בשנה הקרובה, ויעזרו במימוש הפוטנציאל האדיר של בת-ים כעיר תיירות מובילה. גם שלד המלון העומד כבר כמה שנים כפיל לבן בדרום הטיילת, יחזור להיבנות בקרוב וייפתח לציבור תוך שנתיים. בת-ים מציעה לתיירים חופי ים מהיפים בישראל, נגישות תחבורתית מצוינת, וקרבה לאזורי הבילוי בגוש דן. במקביל נפעל יחד עם משרד התיירות כדי לייצר מוקדי תיירות אטרקטיביים נוספים בעיר".

ברוט הוסיף כי "מיד לאחר כניסתי לתפקיד הגדרתי את תחום התיירות כאחד היעדים המרכזיים של בת-ים לשנים הבאות. המדיניות החדשה היא להתמקד במלונאות, מסחר, תעסוקה והיי טק. אנחנו פועלים בשיתוף משרד התיירות כדי לתת מענה למחסור שיש בגוש דן בחדרי מלון, הנושא ייפתר בצורה אדירה בבת-ים וייתן דחיפה משמעותית לעסקים שלה, בפרט לאחר פתיחת הרכבת הקלה בעוד שנתיים".

שר התיירות, יריב לוין: "המכרז להקמת בית המלון בבת ים מתקיים על רקע שיא כל הזמנים בכניסת תיירים לישראל ובמסגרת מדיניות משרד התיירות להרחבת ההיצע של חדרי הלינה בישראל, לצורך הגברת התחרות והוזלת מחירים", עוד הוסיף השר "אני מברך את ידידי ראש העיר, צביקה ברוט, ומשוכנע שיחד נצליח לקדם את בת ים, על כל יתרונותיה, להיות עיר תיירות אשר לא תהיה רק אלטרנטיבה ללינה בתל אביב, אלא גם אטרקטיבית בפני עצמה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות