נועה רוטמן
נועה רוטמן

רגע לפני הבחירות: עופר שלח ונועה רוטמן מגיעים ל"שבתרבות" בבת ים

קטי פיאסצקי-מורג שהובילה את האירועים: "זאת הזדמנות לעורר עניין ומודעות ואני תקווה שזה יגדיל את אחוז ההצבעה לכנסת"

פורסם בתאריך: 10.9.19 14:14

בסוף השבוע האחרון התקיים לראשונה מזה מספר שנים אירוע "שבתרבות" באודיטוריום העירוני של בת ים.

המפגש התקיים לקראת הבחירות לכנסת וכך גם המפגש הקרוב.

את חזרת האירועים הובילה קטי פיאסצקי-מורג, יו"ר מועצת העיר ומחזיקת תיק הצעירים והנשים. המפגשים עוסקים בנושאים שונים בקלחת הפוליטית אותם ינחה העיתונאי אסף ליברמן.



המפגש השני יתקיים בשבת הקרובה ה-14 בספטמבר בשעה 11:00 האודיטוריום העירוני בת-ים, רח' הדדי 6. מהעירייה נמסר כי על פי הצלחת האירועים יוחלט אם יתווספו מפגשים נוספים בהמשך.

 באירוע שיערך בשבת הקרובה יתארחו חברי הכנסת הבאים: ח"כ עופר שלח, (כחול לבן) , אלי אבידר (ישראל ביתנו) , נועה רוטמן (המחנה הדמוקרטי), עומר בר לב (העבודה-גשר).

ראש העיר צביקה ברוט : "אני שמח לחדש את המסורת שהינה נהוגה שנים ארוכות בעיר והיתה חלק מאירועי תרבות ופעילויות לכל הגילאים שאנחנו מתאימים עבור תושבי בת ים. אין ספק שתקופת הבחירות תוסיף עניין לאירועי שבתרבות ולקראת השנה הבאה נבחן את הפיכת האירועים לדבר קבוע בהתאם להשתתפות הקהל בשבועיים הקרובים".

חברת המועצה קטי פיאסצקי-מורג: "אני מאושרת מכך שלאחר כשלוש שנים שבהן אני פועלת לטובת החזרת אירועי "שבתרבות" לעיר זה קורה. יותר מדי זמן לא התקיימו האירועים הללו וזאת בהחלט בשורה לתושבי העיר. ברחבי הארץ האירועים האלו מתקיימים באופן קבוע ונותנים לציבור הזדמנות לשמוע את נבחרי הציבור שלהם. אני קוראת לציבור להגיע ולגלות עניין, זאת הזדמנות לעורר עניין ומודעות ואני תקווה שזה יגדיל את אחוז ההצבעה לכנסת".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות