גן ילדים
גן ילדים

בשורה לילדים בעלי צרכים מיוחדים בבת ים: חוגים עירוניים

החברה לתרבות פנאי וספורט פתחה חוגים מקצועיים בשילוב מדריכים לחינוך מיוחד

פורסם בתאריך: 10.9.19 09:48

בצל המאבק נגד הקיצוץ בתקציב החינוך המיוחד והשביתה למשך שעה עליה הכריזה הנהגת ההורים הארצית. הודיעה החברה לתרבות פנאי וספורט כי פתחה חוגים מקצועיים לילדיי החינוך המיוחד.



הפרויקט, מטעם חברת הבת של העירייה, מציע מגוון פעילויות לילדים בעלי צרכים מיוחדים הוא יפעל תחת הכותרת "הקשת מתקיימת באלפי צורות" ונולד מתוך יוזמה של המנהיגות ההורית במרכז המשפחות, ובליווי אגף הרווחה בעירייה.

מבחר החוגים הותאם למצבי התפקוד השונים של ילדים בעלי צרכים מיוחדים ומאפשר פעילות למגוון רחב של ילדים המשולבים במסגרות רגילות ועד לילדים הזקוקים למדריכי חינוך מיוחד. כמו כן, הושם דגש על תחומי הספורט והאומנויות. בנוסף, השנה לראשונה נפתחת מקהלה לילדי החינוך המיוחד במרכז קהילתי גאולים.

אם לילד בן עשר עם צרכים מיוחדים שיתפה בהתרגשות את תחושותיה בעקבות המיזם: "רק הורה לילד עם צרכים מיוחדים יבין עד כמה הבשורה הזאת חשובה ומרגשת. הילדים שלנו צריכים התאמה אישית ומכוונת ובמשך שנים לא היה לנו לאן להפנות אותם. זה כואב שכל האחים שלו הולכים לחוגים והאח עם הצרכים המיוחדים נשאר בבית ולא מבין למה הוא לא הולך לשום מקום. זהו יום חג מבחינתי".

חברת המועצה רחל גדרון, והמשנה לראש העיר הידועה בזכות פעילותה למען האוכלוסיות המיוחדות בעיר מסרה "אני מתרגשת לראות כיצד התגייסה  החברה לתרבות פנאי וספורט לטובת היוזמה של חבריי במנהיגות ההורים של המרכז למשפחות", עוד הוסיפה: "ביחד הצלחנו להציע מגוון חוגים מותאמים לילדים ומתבגרים עם צרכים מיוחדים במתנסים הפרוסים ברחבי העיר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות