ח"כ תמר זנדברג
ח"כ תמר זנדברג

שרן השכל, איציק שמולי ותמר זנדברג: שבתרבות חוזרת לבת ים

השבת יתקיים המפגש הראשון בהנחיית העיתונאי אסף ליברמן. ראש העירייה, צביקה ברוט: "אני שמח לחדש את המסורת שהייתה נהוגה שנים ארוכות בעיר"

פורסם בתאריך: 4.9.19 11:19

אירועי שבתרבות חוזרים לבת ים. בשבת הקרובה ה-7 בספטמבר יתקיים המפגש הראשון של תושבי העיר עם חברי כנסת מהמפלגות השונות. האירוע יתקיים באודיטוריום העירוני ברחוב הדדי 6 בשעה 11:00. מהעירייה נמסר כי הכניסה ללא תשלום אך מספר המקומות מוגבל.



על הכנסים הללו עמלו באגף תרבות של העירייה בהובלת ראש העירייה צביקה ברוט וקטי פיאסצקי-מורג, יו"ר מועצת העיר ומחזיקת תיק הצעירים. על פי התכנון יתקיימו תחילה שני מפגשים ועל פי הצלחת האירועים יתווספו מפגשים נוספים בהמשך.

ח"כ שרן השכל מהליכוד. צילום: יח"צ

 

 

באירוע שייערך בשבת הקרובה יתארחו חברי הכנסת הבאים: ח"כ שרן השכל מסיעת הליכוד, ח"כ איציק שמולי ממפלגת העבודה וכן יו"ר מרצ לשעבר ח"כ תמר זנדברג. המפגש יתקיים בהנחיית העיתונאי אסף ליברמן. בחלק האמנותי של הערב תופיע הזמרת ספיר קון עם שירי ארץ ישראל.

ח"כ איציק שמולי

ראש העירייה, צביקה ברוט אמר על האירוע: "אני שמח לחדש את המסורת שהייתה נהוגה שנים ארוכות בעיר והיא חלק מאירועי תרבות ופעילויות לכל הגילאים שאנחנו מתאימים עבור תושבי בת ים. אין ספק שתקופת הבחירות תוסיף עניין לאירועי שבתרבות ולקראת השנה הבאה נבחן את הפיכת האירועים לדבר קבוע בהתאם להשתתפות הקהל בשבועיים הקרובים".

חברת המועצה קטי פיאסצקי-מורג: "אני מאושרת מכך שלאחר כשלוש שנים שבהן אני פועלת לטובת החזרת אירועי "שבתרבות" לעיר זה קורה. יותר מדי זמן לא התקיימו האירועים, וזו בהחלט בשורה לתושבי העיר. ברחבי הארץ האירועים האלו מתקיימים באופן קבוע ונותנים לציבור הזדמנות לשמוע את נבחרי הציבור שלהם. אני קוראת לציבור להגיע ולגלות עניין, זאת הזדמנות לעורר עניין ומודעות ואני תקווה שזה יגדיל את אחוז ההצבעה לכנסת"

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות