גן ילדים
גן ילדים

למרות ההבטחות: עיריית בת ים לא תוכל להתקין מצלמות בגני הילדים

מחר תתקיים ישיבת מועצת העיר בה תידרש העירייה להסביר מדוע טרם רושתו הגנים במצלמות אבטחה. עוד יעלה לסדר היום: אישור תקציבים בלתי רגילים

פורסם בתאריך: 3.9.19 16:27

מחר (רביעי) תתקיים ישיבת מועצת העיר שבה יידרשו חברי המועצה לדון בסוגיית התקנת המצלמות בגני הילדים,. זאת בעקבות שאילתא ששלח חבר המועצה יבגני אייזנשטט.



אייזנטט ציין במכתבו כי בתאריך ה- 19 ביוני 2018, הוא פנה למועצה בעקבות מספר אירועי אלימות במוסדות החינוך לילדים בעיר והגיש הצעה להתקין מצלמות בגני הילדים, הצעתו התקבלה פה אחד.

בהחלטה נקבע כי "כל הגנים בעיר ירושתו במצלמות המאפשרות צפייה ישירה של ההורים בכל הנעשה בגן". כעת דורש אייזנשטט  לדעת האם החל תהליך המכרז עבור רכישת המצלמות, האם בוצעו סיורים בגנים ומופו המיקומים בהם יותקנו המצלמות וכמו כן, ביקש לדעת האם קיים תקציב המיועד לפרויקט המדובר.

ואולם, הבעיה אינה טמונה בתקציב אלא בכך שהרשויות המקומיות אינן מורשות להתקין מצלמות. זאת, בשל התנגדות הגננות שאינן עובדות עירייה אלא עובדות משרד החינוך ושייכות להתסדרות המורים.

בישיבת המועצה שתתכנס מחר יידרשו החברים גם להצביע על אישור תקציבים בלתי רגילים (תב"רים). במסגרת הדיון יעלה לאישור הקצבת סכום בסך של 1,350,000 שקל לטובת שיפוץ מקווה "ורדים". כאשר מתוך הסכום הכולל, משרד הדתות צפוי להשתתף בסכום של 488,620 שקל.

חברי המועצה יצביעו גם על תוספת תקציבית עבור התב"ר העירוני בסך של 4 מיליון שקל. זאת בנוסף לסכום הקיים היום העומד על 5,570,279 שקל שכבר אושר בעבר.

אחת ממטרות התב"ר היא עבור הקמת שביל אופניים בשדרות העצמאות שתכלול גם את שדרוג השדרה. לדברי העירייה  משרד התחבורה צפוי לממן 80 אחוז מהסכום, כך שהנטל הכספי הנופל על כתפי עיריית בת ים עומד על 1.9 מיליון שקל בלבד.

כפי שדיווחנו בהשקמה בת ים לפני כחודש, חברי המועצה יידרשו להצביע מחר גם על תקצוב בסך 1.25 מיליון שקל עבור הריסת מבנה המסוכן ברחוב בלפור 2, זאת בעקבות התעלמות בעלי הנכס ממצבו של המבנה שברשותם. העירייה הדגישה כי היא מתכוונת להרוס את המבנה כולו ואז לתבוע מבעלי הנכס את עלות ההריסה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות