סופר מרקט
צילום: gyn9037 / shutterstock.com

סופר דוש בבת ים נמכרה תמורת 138 מיליון שקל: האם זה ישפיע על המחירים?

רשת פרשמרקט רכשה את ארבעת הסניפים של רשת המזון סופר דוש בבת ים. עזרא דוש מספר ל"השקמה בת ים", האם המחירים ישתנו בעקבות המכירה ומה הוא מתכוון לעשות

פורסם בתאריך: 2.9.19 09:35

רשת פרשמרקט של האחים אמיר השלימה את רכישת רשת המזון הבת ימית סופר דוש. במסגרת העסקה, פרשמרקט שמפעילה 36 סופרמרקטים בעיקר בשכונות ובמרכזי ערים, רוכשת את ארבעת הסניפים של סופר דוש בעלות של 138 מיליון שקל.

פרשמרקט חשפה ב"גלובס", כי היא רואה בסניף סופר דוש בקניון בת ים כסניף המהותי ביותר, זאת מהסיבה שמחזור המכירות בסניף עולה על 10 אחוז ממחזור המכירות השנתי של שלה, כלומר גבוה מ-100 מיליון שקל בשנה.



רשת סופר דוש הוותיקה, שבבעלות האחים דוש, פועלת בבת ים כבר יותר מ-30 שנה, ומפעילה ארבעה סניפים מצליחים בתוך העיר. הסניפים ממוקמים בקניון בת ימון, ברחוב שדרות העצמאות שבסמוך לטיילת בת ים, סופר דוש מהדרין שברחוב ישראל וישנגרד, וסניף הדגל הדומיננטי ביותר של הרשת – סניף קניון בת ים.

כבר לפני שלוש שנים פורסם על כך שמתנהל משא ומתן בין רשת סופר דוש לרשת פרשמרקט, אולם מספר חודשים לאחר הדיווחים העסקה בוטלה. כעת העסקה הושלמה באופן סופי.

הציבור הבת ימי היה נאמן לרשת במשך שלושה עשורים, בזכות המחירים האטרקטיביים, ולא ברור האם בעקבות הרכישה יעלו המחירים.

על כך השיב הבוקר (שני) ל"השקמה בת ים" עזרא דוש, הבעלים של הרשת: "הציבור הבת ימי לא צריך לדאוג כלל, המחירים לא ישתנו והרשת תמשיך לעבוד כמו שהיא עבדה עד היום, עם מחירים תחרותיים וטובים. הבעלים החדשים מנוסה מאוד ומחזיק ב-36 סניפים".

דוש מדווח כי גם שמה של הרשת לא ישתנה בעקבות המכירה.

ומה עכשיו, אתה הולך לנוח או שאתה עם הפנים כבר לפרויקט הבא?

"אני קודם כל אלך הולך לנוח קצת, אני רוצה לציין שנהניתי לשרת את הקהל בבת ים במשך 31 שנים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות