קרדיט בלאטור ישראל
קרדיט בלאטור ישראל

תושב בת ים שבר שיא עולמי בקרב אמנויות לחימה משולבות

אביב גוזלי הכניע את יריבו הבלארוסי בבלאטור ה-225 שנערך בקונטיקט בארה''ב. הקרב הבא יערך בישראל

פורסם בתאריך: 28.8.19 15:14

התפוח לא נופל רחוק מהעץ, הפתגם הזה מתאים בדיוק לרגעים כאלו. אביב גוזלי בן ה-19 תושב העיר בת ים ובנו של לוחם ה-MMA האגדי בישראל, חיים גוזלי, הגיע השבוע הישג שיא בבלאטור ה-225 שנערך בקונטיקט בארה"ב לאחר שהכניע את הקרב בתוך 11 שניות בלבד ובכך שבר שיא בתחרות כהכנעה המהירה ביותר בענף מאז ומעולם.



אביב גוזלי. צילום: בלאטור ישראל

 

אביב התחרה מול הבלארוסי אדוארד מורביצקי, במשקל של עד 70 ק"ג. מרגע פתיחת הקרב הישראלי עט על היריב הפיל אותו לקרקע, תפס את רגלו במשך 11 שניות ולא שחרר עד שמורביצקי נכנע. בכך, גוזלי הבן השיג את ניצחונו השלישי מאז החל להתחרות בענף.

כזכור, הניצחון הראשון היה בקרב הראשון של חייו בבלאטור בהיכל מנורה מבטחים מול האוקראיני אנטון לזדנוב לעיני הקהל הישראלי והתומך. הוא ניצח לפני ארבעה חודשים את האמריקאי טראוויס קריין שאיבד את הכרתו כתוצאה מחניקה והשבוע הוא קבע ניצחון שלישי ברציפות במאזן מול אפס הפסדים עם שיא היסטורי בבלאטור.

אביב גוזלי, התייחס להישג הגדול בסיום הקרב: "זה השיא הראשון שאני שובר ויש עוד הרבה שיאים שאני רוצה לשבור. זה רק הקרב השלישי שלי והתחלתי עם שבירת שיא, זה מדהים. אני רק בתחילת הקריירה שלי ויש לי עוד הרבה מה להראות ולאן לשאוף".

 

אביב גוזלי צילום- בלאטור ישראל

על הקרב אמר גוזלי: "זה היה חלק מהאסטרטגיה שלי להכניע את היריב במהירות. התאמנתי על כך במשך שנה שלמה, לא היה לי את הביטחון לעשות זאת, עד היום. ביצעתי את המהלך, הייתה לי תחושה טובה לבצע את המהלך. אמרתי ליריב שלי שאני מצטער על הרגל, הרגשתי שהיא עומדת להישבר. בסופו של דבר אנחנו אנושיים אחרי הכל".

"הקרב הבא שלי יהיה בישראל", סיכם. "בנובמבר אתחרה במדינה שלי וזה יהיה מדהים, אני הולך להתחרות אחרי הקרב של אבא שלי ואנסה לשבור שיא נוסף, אולי להכניע בתוך 8-9 שניות".

חיים גוזלי, לוחם ה-MMA אמר על בנו לאחר הקרב: "הבן שלי עשה את זה שוב. שיא עולם חדש בבלאטור. להכניע בתוך 11 שניות אדם כלשהו זה מדהים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות