שרה נתניהו בבת ים
שרה נתניהו בבת ים

שרה נתניהו קפצה לביקור בטיילת בת ים; צפו

זוהי הפעם הראשונה ששרה נתניהו משתתפת בקמפיין הליכוד באופן רשמי

פורסם בתאריך: 27.8.19 17:58

רעייתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו, הגיע היום (שלישי) אל האולפן השקוף של תנועת הליכוד יחד עם שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, בחניון נורדאו בטיילת בת ים.  מדובר בפעם הראשונה ששרה נתניהו משתתפת בקמפיין הליכוד באופן רשמי.

שרה נתניהו אמרה כי "צריך לזכור שאני אומנם רעיית ראש הממשלה אבל אני עובדת גם במקצוע שלי". עוד הוסיפה נתניהו כי "עוד הרבה לפני החיים האלה למדתי פסיכולוגיה, אני הולכת לעבודה שלי כל יום. אני פסיכולוגית לילדים להורים, אני שמחה לעבוד במקצוע שלמדתי ואני אוהבת". לדבריה, "גם שאני אחרי עבודה ועייפה זה נותן לי כוח, לעזור לילדים נזקקים, למשפחות שכולות, לנפגעי צוק איתן. זאת השליחות שלי ושל בעלי ואני מחוייבת לעשייה".

"העיוותים השקרים והרוע שיש מסביב. אנחנו פה כי אנחנו יודעים שהתקשורת מסלפת. איך מתמודדים עם התקשורת הזאת?", הוסיפה נתניהו. "לא קל אבל אני מתמודדת. המשפחה שלי והילדים שלי מחזקים. ראש הממשלה לא ישן כדי שאנחנו נוכל לישון, אני לא יכולה לספור כמה לילות של טלפון אדום, ראש הממשלה הביא את ישראל לגבהים שלא היו כדוגמתם. הכוח מהעם וממכם זה מה שנותן לי כוח", אמרה.



שרה נתניהו בבת ים ומירי רגב

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לערוך מחר סיור בעיר יחד עם ח"כים יוצאי ברית המועצות לשעבר יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, השר זאב אלקין, ח"כ טלי פלוסקוב וח"כ רוברט אילטוב במסגרת פעילות הליכוד לקראת הבחירות. נתניהו צפוי לפתוח את קמפיין הבחירות של המפלגה עבור מצביעים דוברי רוסית באולם האירועים"הסנסט" על שפת הטיילת בעיר.

כזכור, בקמפיין הבחירות הקודם לפני 4 חודשים, הגיעו ראש הממשלה ורעייתו לסיור בעיר בת ים. נתניהו הגיע להשתתף בכנס פוליטי סגור מטעם תנועת הליברלים בליכוד שנערך אז באולם הספורט של בית ספר התיכון חשמונאים. לאחר הכנס כפי שפורסם, ראש העיר, צביקה ברוט הזמין את שרה נתניהו להשתתף בכנס לכבוד אירועי חודש האישה בהיכל התרבות של העיר והעניק לה אות הוקרה מיוחד מעיריית בת ים.

שרה נתניהו בבת ים

 

השתתפותה של  רעיית ראש הממשלה באותו האירוע  חוללה סערה. יו"ר המועצה ומחזיקת תיק הנשים בעירייה, חברת המועצה קטי פיאסצקי מורג, מטעם מפלגת מרצ' הביעה תרעומת כבדה על נוכחותה של נתניהו והפרס שקיבלה מטעם העיריה כשאמרה: "הכנס היה אירוע שיא של יום האישה הבינלאומי, ואני לא יכולה שלא לתהות מה בדיוק עשה ראש הממשלה עבור נשים ב-15 השנים האחרונות". בתגובה אמרו בכירים בליכוד:  "אנו מציעים לנציגת מרצ להתמקד במה שהיא טובה – שמירה על האינטרס של הפלסטינים – בעוד שראש הממשלה נתניהו ורעייתו ימשיכו בעשיה כדי לשמור על האינטרס של מדינת ישראל ותושביה".

שרה נתניהו בבת ים

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. ולדימיר בת ים

    תפסיקו לחשוב שאם אתם מגיעים לבת ים עם הצוות הרוסי שלכם אנחנו נצביע לכם. אתם מזלזלים האינטליגנציה שלנו…

  2. יפה

    אתם ניבנתם על ידי התקשורת כרגע אתם מוקיעים את התקשורת בעידודה של הסלפנית מירי רגב אני בוש בכם עופות מבת ים

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אוויטה חוואן פרון ירדהאל העם בניסיון נואש למנוע את הפסדו של הקיסר סגול השיער עם הוויסקי והסיגר .המטורללת שנפסקו נגדה בבתי משפט פסקי דין חמורים ושהעליבה עובדים עובדות על רקע מוצאן המיזרחי פתאום הפכה לפילנטרופית בעוד מעשיה מעידים אלף עדים על שינאת אדם שבאה לידי ביטוי בהתנהגותה ובהצהרותיה תוך כדי שתייה מופרזת של שמפניה ורודה שדרשה קיבלה בחינם מטייקןנין .וזה לא כולל תכשיטים וחליפות ארוחות גורמה טיסות וכיבודים רבים אחרים.

  4. סימה

    ביבי עגיין לא הפנים את העובדה שרב הנסק על התועלת מצירופה של רעייתו האהובה לקמפיין.היא ומירי רקב משקרות בלי למצמץ.הן לא מבחינות כבר בין אמת לשקר.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ‏אין לי מושג מאיפה לכם את החוצפה לזלזל באזרחים זה שאתם מופיעים פה זה כבר זלזול כי אתם לא רמה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות