הפגנת צופי הים
הפגנת צופי הים

צופי הים: עשרות חניכים מפגינים ברחבת העירייה | צפו

הסכסוך של הנהלת צופי הים מול העירייה עולה שלב, ועשרות בוגרים, הורים וחניכים מפגינים נגד סגירת הסניף

פורסם בתאריך: 27.8.19 17:00

כ-200 חניכי צופי הים ובוגרים הפגינו היום (שלישי) ברחבת העירייה נגד סגירת סניף צופי הים בבת ים. המפגינים החלו להתקדם לכיוון האולפן השקוף של הליכוד שמתקיים לא רחוק מהעירייה בתקווה לפגוש את ראש עיריית בת ים צביקה ברוט.

מבנה שבט צופי הים הוגדר כמסוכן לפני שנים רבות, אך הורי החניכים טענו כי הנהלת העירייה הנוכחית הבטיחה שכחלק משיפוצי הקיץ המתקיימים בעיר באמצעות מענק על סך 20 מיליון שקלים שהגיעו ממשרד הפנים, ישופץ גם שבט צופי ים הרעוע. לאחרונה התבשרו ההורים כי למבנה אין היתרים ולכן לא ניתן יהיה לשפצו, משמע הסניף ייסגר.

 



ההורים טענו כי הובטח להם שהסניף ישופץ, "לאחר הבחירות ראש העירייה הבטיח שישפץ את המבנה ופתאום התגלתה בעיה מוזרה, המקום הוקם בצורה לא חוקית. רק עכשיו – אחרי שישים שנים העירייה מגלה שהבניה לא חוקית? יש פה ניסיון להתנער מהבטחות". אמא נוספת לשלושה חניכים בשבט, שייאלצו להפסיק להיות חלק מצופי הים, אמרה כי "צופי ים מכל רחבי הארץ כואבים את כאבנו ויגיעו להפגין. מדובר באליטה של בני הנוער, וכולם מתגייסים למען המטרה המשותפת. חניכים מסניפי יפו, תל אביב, הרצליה ונתניה התאגדו והחליטו לבוא להפגנה".

מבנה שבט צופי הים צילום: הורי שבט צופי ים)

ליאם מישאלי בן ה-16 אמר כי "צופי ים נתנו לי כל כך הרבה, אני לא יכול לדמיין את החיים שלי בלעדי זה. כשדיברתי על הכאב שלי בשכבה. הבנתי שכולם מרגישים כמוני, אסור שיסגרו את צופי ים בבת ים. מישהו בשכבה אמרה שכנראה בלי צופי ים היא הייתה מידרדרת לסמים, אחר סיפר שהיה נושר מהלימודים, הערכים והביטחון שקיבלנו פה הם ערכים לכל החיים, ועכשיו אנחנו נלחמים על הבית״.

מבנה שבט צופי הים Oצילום: הורי שבט צופי ים)

המורה אור גוטפריד, שלימדה את מישאלי ביסודי, בכיתות ה'-ו', הוסיפה כי "כמי שלימדה את ליאם אני יכולה להגיד שזה עשה לו פלאים. הוא חזר ילד אחר. והיום אני כאן כדי לחזק".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות