צילום: iphotosmile / shutterstock.com
צילום: iphotosmile / shutterstock.com

בני זוג מבת ים שנקלעו לחובות כבדים: "לא יודעים על מה לוותר – אוכל או תרופות"

האשה עברה לאחרונה התקף לב ושני צנתורים וכעת הם חוששים שייזרקו מביתם

פורסם בתאריך: 20.8.19 10:38

בני זוג משכונת ניצנה בעיר מתקשים לעמוד בתשלומים ועלולים למצוא את עצמם ברחוב מכיוון שאין להם כסף לשכירות של הדירה. הזוג חשוך ילדים. האישה בת ה-37, עברה התקף לב בחצי השנה האחרונה, שני צנתורים וניתוח לב פתוח.

האשה מוגדרת כסוכרתית וזקוקה בדחיפות לעזרה. בן זוגה בן ה-43 מספר: "אשתי זקוקה תרופות ואני כל פעם מחדש צריך לקבל החלטה האם לקנות עבורה תרופות ולוותר על אוכל בשבילנו – זו החלטה קשה".



מצבה הבריאותי של האישה הדרדר בחצי השנה האחרונה ובעקבות כך היא הגישה תביעה לקבלת כספי נכות מביטוח לאומי  שעדיין מצוי בשלב הדיונים. "אני לא מבינה למה לוקח לביטוח לאומי כל כך הרבה זמן להחליט בנושא שלי. אומנם בעלי עובד, אך יחד עם זאת אין לנו כסף לחיות. החובות מתגברים ובביטוח לאומי לוקחים את הזמן".

הבעל תושב בת ים, עובד באחד הסופרים בעיר, אך משכורת המינימום שלו לא מספיקה. "יש לנו חובות גדולים מאוד לרשויות. אנחנו חייבים כסף עבור חשמל, מים וגם את הארנונה לא שילמנו מזה מספר חודשים", עוד הוסיף: "אין לנו כסף לשלם את השכירות לחודש הבא ואנחנו עשויים למצוא את עצמנו ברחוב. יש לאשתי עיקולים בחשבון הבנק בסכום של 17,000 שקל ואנחנו מנסים לצאת מהלופ הזה ללא הצלחה".

בני הזוג מניצנה חווים את ההידרדרות במשך חצי שנה ומנסים לעצור זאת, אך ללא הצלחה. "פניתי להרבה מאוד אנשים וביקשתי עזרה אך התייחסו אליי כאל אחד שמבקש סתם", אמר בצער הבעל בן ה-43.

"מכיוון שאין לי ילדים אז חושבים שהמצב שלנו לא רציני. אני לא מבין את זה. הרי מה אנחנו מבקשים? רק מעט חמצן כלכלי, קצת עזרה כדי לצאת מהמצב  הקשה שנקלענו אליו. אנחנו צריכים את הפוש הזה כדי לצאת קדימה. אני לא בחור עצלן ועובד קשה מאוד מבוקר ועד לילה, אך הכספים לא מספיקים. אני מתחנן בפני ציבור הקוראים – תעזרו לנו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות