הדמיית חלל העבודה (דוברות עיריית בת ים)

עיריית בת ים: מיליון שקלים יושקעו בחידוש מתחם הצעירים והקמת מתחמי עבודה

מתחמי עבודה שיתופיים יוקמו בבת ים, ויאפשרו ליזמים ולצעירים מקום עבודה מתקדם

פורסם בתאריך: 19.8.19 14:36

עיריית בת ים מסרה היום (שני) כי יותר ממיליון שקלים יושקעו בחידוש מרכז הצעירים העירוני ובהקמת מתחמי עבודה משותפים. מדובר בהאב (מנתחם עבודה) ראשון מסוגו בעיר, שיאפשר לציבור לעבוד במתחמים אישיים, אותם ניתן יהיה להשכיר במחיר מסובסד. מתחמי העבודה מיועדים לאנשי היי טק בתחילת דרכם או לצעירים. זאת במתכונת הקיימת כבר בערים שונות בארץ ובעולם.



המתחם החדש יהיה מחובר לרשת מתחמים דומים שיפעלו בכל הארץ, ויאפשרו שיתופי פעולה למשתמשי ההאב. המתחם עצמו הוקם במימון משותף של עיריית בת ים ושל משרד הפריפריה בממשלה שהעניק לעיר תקציב מיוחד לשם כך. בעיר מקווים שהדבר יאפשר נטוורקינג חזק עבור יזמים וכל בעל מקצוע שיבקשו להשתמש במתחם, ולמעשה לקבל כל מה שחברת היי טק יודעת להציע לעובדיה.

הדמיית חלל העבודה (דוברות עיריית בת ים)

במקביל מרכז הצעירים החדשים יהיה גדול יותר מהקודם, משופץ ויאפשר הרחבת הפעילות בקרב צעירי בת ים. מרכז הצעירים פתוח לכולם ללא תשלום ושם מקיימים פעילות נרחבת, הכולל פעילות משותפת לצעירים ולמבוגרים בעיר. שני המתחמים ימוקמו ברחוב רהב שבשכונת רמת יוסף, שם גם נמצא מרכז הצעירים הקודם, במבנה בו שוכנת מכללת בת ים.

הדמיית חלל העבודה (דוברות עיריית בת ים)

ראש העירייה צביקה ברוט יזם את המהלך יחד עם הנהלת העירייה. לדברי גורמים בעיריה, "אין ספק שהדבר יציב את בת ים בשורה ראשונה עם ערים מתקדמות אחרות. עד היום לא היה מתחם דומה בבת ים, וברוט מבקש להקים לפחות עוד שני מתחמים באיזור חוף הים". מדובר בשיתוף פעולה של הנהלת העיר עם משרד הפריפריה, את המהלך הובילו גם המשנה לראש העירייה ירון לוי שמחזיק את תיק מרכז הצעירים, ומ"מ ראש העירייה אלי יריב.

הדמיית חלל העבודה (דוברות עיריית בת ים)

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות