צילום: אוריה והדת

צפו: איך הגיע רכב למדרגות הסאנסט ביץ'?

נהג איבד שליטה על רכבו ונעצר על מדרגות הכניסה למרכז הבילוי החדש בטיילת

פורסם בתאריך: 18.8.19 10:29

אירוע ביזארי התרחש אמש (שבת) לאחר חצות במתחם החדש של הסאנסט ביץ' בבת ים, כאשר נהג לחץ על דוושת הגז במקום על הבלם, איבד שליטה על רכבו ובמזל גדול נעצר על תחילת המדרגות בכניסה למתחם.

סרטו החילוץ כפי שהופיע ברשתות החברתיות. יוצר הסרטון מוזמן לפנות אלינו לקבלת קרדיט

 

 

אחת מעדות הראייה, אוריה והדת, סיפרה: "זה היה מפחיד. בילינו באזור עם חברים במתחם ופתאום שמענו רעש חריקת צמיגים גדול. יצאנו לאזור המדרגות וראינו מכונית נעמדת על המדרגות, מחזה לא שגרתי. אני חייבת לציין שהמשטרה הגיעה במהירות וגם עוברי אורח רבים שהיו במקום הגיעו בכדי לסייע לנהג".



עד מהרה הגיעו גם מתנדבי עמותת "ידידים – סיוע בדרכים". אחד המתנדבים, יצחק חיון הצליח לגרור את הרכב אחורה ולהוציא אותו מסכנת ההידרדרות. בנוסף, ניידת משטרה הגיעה למקום בכדי לסייע לנהג ולמנוע פגיעה בטעות ברכב מצד נהגים אחרים.

צילום: אוריה והדת

 

תושבת נוספת, קורל חג'ג סיפרה על שהתרחש: " לא האמנתי למה שאני רואה. ישבתי בפאב והחלו צעקות, חשבתי לרגע שהיה איזשהו פיגוע, זה היה מפחיד. יצאתי לכיוון המדרגות וראיתי את המכונית החונה. לא הבנתי איך הוא יכול היה להגיע למצב שכזה, הנהג עצמו היה נראה בהלם. אנשים ניסו להבין מה קרה ואני שמחה שבסוף עזרו לו, כנראה שהוא רצה למצוא חניה קרובה", סיכמה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אנונימי

    מזל שהוא יצא בנס כל הכבוד לחילוץ, תיזהרו בכבישים זה יכול לקרות לכול אחד

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות