30 מתנדבים הגיעו לסופ"ש בעיר: "גילינו שיש הרבה מקומות להתנדב בבת ים"

הצעירים שהגיעו לסוף שבוע ארוך כבר הספיקו להתאהב בים ובעיר השכנה

פורסם בתאריך: 15.8.19 12:35

סופ"ש התנדבותי בעיר בת ים במהלך החופש הגדול. זאת, במסגרת פרויקט מיוחד שנמצא בימים אלו בשיאו.

מדובר בפרויקט של 30 מתנדבים, בשילוב בנים ובנות מכיתות ט' עד יב', המגיעים מהתנחלות מעלה מכמש, באזור מדבר אדומים, 10 ק"מ מרמאללה ושני ק"מ מהמועצה האזורית מטה בנימין. המתנדבים יסייעו לעמותות ומוסדות בבת ים.

על ההחלטה להגיע לעיר בת ים, אמר אחד המארגנים של הסופ"ש בעיר, רועי קדמון בן ה-18: "למען האמת, אנחנו לא מכירים את בת ים, חקרנו קצת וגילינו שיש הרבה מקומות להתנדב בה ולא מעט אנשים שצריכים עזרה. הגענו במלוא המוטיבציה להעניק אהבה ושמחה מאיתנו לתושביה הנפלאים".

הסופ"ש מנוהל לפי לוח זמנים דקדקני ביותר ואין חריגות. המתנדבים שהגיעו לעיר כבר אתמול (רביעי) יפגשו ילדים עם צרכים מיוחדים ועולים חדשים, יחלקו אוכל דרך עמותת לשובע לנזקקים, יבקרו קשישים בבתי האבות ובין לבין ייהנו גם מרחצה בים בחוף הנפרד של העיר.

"אנחנו הולכים להשתלט על העיר", ציין קדמון, "במשך שלושה ימים אנחנו ישנים כאן, מבטיחים לעזור ולתרום בכל דבר שרק יתאפשר. אין לי ספק כי רבים מאיתנו עוד נחזור לכאן. לא הכרנו את העיר כל כך, אבל מהרגע שהגענו – התאהבנו באנשים החמים, הטיילת הנפלאה והקרבה לעיר הגדולה תל אביב".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עמרי

    אנשים מדהימים!! כל הכבוד להם!!! אנשי מלח הארץ!
    ואפשר להבין למה אמרו שהם מ"ההתנחלות" מעלה מכמש? מילה מיותרת לדעתי. יש אנשים איכותיים אפילו יותר מאיתנו. סתם רצו להפוך אותם לפאנטים..

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות