צילום: באדיבות איחוד הצלה

מרגש: תושבת בת ים נפגשה עם החובשים שהצילו את חייה

"הסיפוק הכי גדול שיכול להיות לנו בתור חובשים זה להציל חיי אדם", סיפר אחד החובשים

פורסם בתאריך: 13.8.19 15:33

מיכל דרגן, בת 50 מבת ים, נפגשה השבוע עם חובשי איחוד הצלה שהצילו את חייה. לפני… שכבה דרגן במיטתה שבביתה, כשפתאום החלה לחוש קוצר נשימה וכאבים בחזה. זמן קצר לאחר מכן היא איבדה את הכרתה.

בעלתה ששהה באותה העת בבית הזעיק עזרה, וחובשי איחוד הצלה הוזעקו למקום, גיל רבי ואהרון נח, החלו לבצע בה פעולות החייאה, ולאחר מספר דקות ליבה החל לפעום והיא חזרה לנשום בכוחות עצמה.



"קיבלתי קריאה ממוקד איחוד הצלה על גברת עם דום לב", מספר גיל רבי, חובש מתנדב באיחוד הצלה, שהגיע למקום בתוך פחות מארבע דקות. "כשהגעתי למקום ראיתי גברת בשנות ה-50 לחייה ללא הכרה כאשר היא שרויה במצב של דום לב, יחד עם חובש איחוד הצלה אהרון נח שהגיע יחד איתי, התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות. לשמחתנו, הצלחנו לייצב את מצבה ולהחזיר אותה לחיים. היא פונתה לבית החולים וולפסון כשהיא מורדמת ומונשמת".

השבוע הגיעו החובשים לביתה של מיכל, שחזרה לשגרת חייה. "התרגשנו מאוד לראות את מיכל ככה", מספרים החובשים גיל רבי ואהרון נח, "הגברת הייתה ללא דופק וללא נשימה, ובזכות הפעולות שלנו החזרנו אותה לחיים. הסיפוק הכי גדול שיכול להיות לנו בתור חובשים זה להציל חיי אדם, וזה מרגש בכל פעם לראות את זה".

יהודה מזרחי ראש סניף איחוד הצלה בת ים, מסר: "חייה של מיכל ניצלו הודות להגעתם המהירה של החובשים גיל רבי ונח אהרון שהגיעו לביתה. זו הדוגמה לכוח של רשת המתנדבים שלנו להצלת חיים. אני גאה בצוות שלנו כאן, בעיר, שנותן מענה מהיר להצלת חיים, וגאה באנשים שעוזבים את המשפחה, את עיסוקיהם ויוצאים להציל חיים. הרעיון שבכל רגע נתון יש איש רפואה שנמצא במרחק של כמה דקות ולעיתים כמה שניות מחולה או פצוע שזקוקים לטיפול רפואי. הוא פשוט מציל חיים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות