גג האזבסט

גג אזבסט מתפורר של מחסן העירייה נמצא סמוך לגן ילדים

עיריית בת ים החליפה גגות של מבנים אחרים במקום אך דווקא הגג המסוכן טרם הוחלף. העירייה: "פועלים לפינוי גג"

פורסם בתאריך: 14.8.19 18:33

מדוע העירייה משאירה גג עם חומר מסרטן סמוך לגן ילדים? המבנה המדובר נמצא ליד גן ילדים "אמונה" ברחוב אנה פרנק ותושבי המקום מאוד מודאגים.

"הכל מתפורר שם על הגג, הוא עשוי בין היתר מאזבסט ומי שמתקרב יכול לראות את זה בבירור", התושבים אומרים כי הם חוששים שביום מן הימים המבנה יקרוס והחומר המסרטן יפגע בילדי הגן.



המתחם המדובר הוא בן שלושה מבנים, כאשר הראשון הוא בית כנסת, השני שייך לוועד עיריית בת ים והשלישי הממוקם בסמיכות לגן הילדים משמש כמחסן של העירייה. בעוד שבשני המבנים הראשונים הוחלפו הגגות המתפוררים, טוענים תושבי המקום כי בגג השלישי לא נעשה דבר וילדי גן "האמונה" חשופים לאזבסט. "זה נראה רע מאוד לצד המבנים החדשים והמשופצים, מדוע מזניחים ככה את המבנה השלישי, מחכים לאסון?".

לצד הסכנה הגדולה מהתמוטטות המבנה ,ההורים מפחדים מההשלכות החומר המסרטן שעלולות לפגוע בילדי הגן. על פי האגודה למלחמה בסרטן, אזבסט הוא חומר מסרטן אשר עלול לגרום למחלת האזבסטוזיס, לסרטן ברונכיאלי וכן לסרטן קשה במיוחד המזוטליומה.

גג האזבסט

"חייבים להחליף את הגג הזה מיד", אומר אחד מההורים מגן אמונה הסמוך למבנה. "עיריית בת ים החליפה את הגג בשני המבנים האחרים, למה היא נעצרה בשלישי? זה הרי שייך להם ולא לאף אחד אחר. מסכנים את הילדים שלנו ואנחנו לא מוכנים יותר לשתוק, אנו דורשים שיחליפו את הגג הזה ללא דיחוי".

מעיריית בת ים נמסר: "לאחרונה התגלה כי במבנה אשר שימש בעבר כגן ילדים, קיים עדיין גג אסבסט אשר לא טופל במשך שנים ארוכות. בקרוב אמור המקום לצאת למכרז וכחלק מהתנאים ידרש הזוכה לפנות את הגג. אנו פועלים לקידום המכרז ולהביא לפינוי גג המחסן בהקדם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות