אור בבית ספר יצחק שדה

אור דולק בבית ספר בעיר במשך כל שעות היממה: מי ישלם את חשבון החשמל?

למרות שהחופש הגדול בעיצומו, אור דולק בבית הספר יצחק שדה מסביב לשעון. "טוענים שיש צמצומים ואין כסף, אך לבזבוז של חשמל לשווא יש כסף?", אמר תושב

פורסם בתאריך: 13.8.19 13:31

תושבים המתגוררים בקרבת בית הספר יצחק שדה ברחוב השקמה בבת ים מודאגים לאור בזבוז החשמל בבית הספר. לטענתם, האור דולק בבית הספר במשך 24 שעות בכל חלקי הכיתות של המתחם ונראה שזה לא משנה האם יש לימודים, כיוון שחשבון החשמל של בית הספר תופח בכל מקרה. 



תושב בת ים שיוצא לטייל בכל לילה עם הכלב שלו פנה ל"השקמה בת ים" בנושא, "אני לא מבין, טוענים שיש צמצומים ואין כסף לדברים המתרחשים בעיר, אך לבזבוז של חשמל לשווא יש כסף? איך אף אחד עוד לא עלה על זה שלאורך כל החופש הגדול האורות בבית הספר דלוקים גם ביום וגם בלילה, לא ברור לי איך העירייה מרשה לעצמה את הדבר הזה? למי זה תורם שיש אורות חזקים בכיתות הרי אין לימודים כבר ולצערי זה חוזר על עצמו בכל קיץ". 

אור בבית ספר יצחק שדה

דייר נוסף בשכונה אמר כי "הילד שלי לומד בבית הספר הזה. אני מאוד מודאג שלא יהיו בעיות של חשמל. אני חושב שהאורות בבית הספר זה סיפטום לתחזוקת מוסדות החינוך בבת ים". הוא הוסיף כי "כעת שיפוצים נעשים לקראת תחילת חופש הלימודים ונראה כי ביצחק שדה לא נגעו. אני מאמין שאם מישהו היה מגיע לראות את בית הספר, הוא לא היה מפספס שהאורות בכיתות דלוקים לשווא. חבל שעיריית בת ים ובסופו של דבר אנחנו התושבים, נאלץ לשלם בהיקפים על חוסר תשומת לב של אחד מעובדי העירייה שלא דואג לכבות את האור". 

אור בבית ספר יצחק שדה

מעיריית בת ים נמסר: "בבית הספר מתקיימות פעילויות שונות במהלך חופשת הקיץ כדוגמת: קייטנות, עבודות שיפוצים וכו'. אנו נחדד את נוהל כיבוי האורות מול כל הגורמים הרלוונטיים לאחר שעות הפעילות בו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות