הדמיה של הבריכה האקולוגית- עיריית בת ים

בשורה לתושבי בת ים: בריכה אקולוגית תושק בשדרות העצמאות

בקרוב יחלו העבודות בשדרה ראשית של שדרות העצמאות. חלק מהתושבים מביעים חשש מהשלכות השיפוצים על איכות חייהם. בעירייה מבטיחים שינוי מרשים של המקום בתוספת בריכת נוי

פורסם בתאריך: 8.8.19 14:27

בחודש הבא יחלו עבודות לקראת הקמת בריכה אקולוגית בבת ים. המבנה יושק בשדרה הראשית של שדרות העצמאות בעיר.

כבר בימים אלו מוצב בתחילת השדרה שלט המבשר על תחילת העבודות שיסתיימו על פי ההערכות בעוד כחצי שנה בחודש פברואר 2020. על השלט חתום ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, שמתנצל בפני התושבים על חוסר הנוחות הזמנית שתיגרם במקום.



ההודעה בדבר בניית הבריכה הגיעה בהפתעה גמורה לתושבי האזור. התושבים בשדרות העצמאות, גילו לאחרונה את השלט וחלקם מודאגים מהשיפוצים העתידיים באזור מגוריהם.

התושבים בשדרות העצמאות, גילו לפתע את השלט וחלקם אף מודאגים מהשיפוצים שהולכים להיות ברחוב שהוא מקום מגוריהם.

אסתר הרשקוביץ, הגרה בקרבת מקום מגיבה להודעת העירייה: "עבודות הרכבת הקלה שיבשו לנו את החיים פה במצב ובכלל בכל העיר בת ים", היא הדגישה כי "כל פעם כשאני בדרך הביתה אני מגלה שסוגרים שטח חדש, כעת גם יתחילו לשפץ פה את השדרה לפחות למשך חצי שנה ואני חוששת מהשפעת הבנייה העתידית על איכות החיים שלנו", היא סיימה באופטימיות זהירה

"אני מאמינה שהבריכה שתקום תהיה אטרקציה מרשימה מאוד בבת ים, אבל נקווה שאנו התושבים במקום לא נאלץ לסבול בשל כך".

יוני מזרחי המבלה מדי בוקר בשדרה עם כלבו הקטן מוטרד אף הוא מהשיפוצים העתידיים "גם ככה מדובר על רחוב צר מאוד ועמוס רכבים במהלך היום". הוא הבהיר כי "השדרה הזו כרגע היא הריאה הירוקה היחידה שיש לעיר בת ים באזור מצבה, זאת לאחר שהורידו לנו את כל עצי הדקל עבור הרכבת הקלה", עוד הוסיף מזרחי "אני חושש מאוד מהשיפוצים שיחלו בקרוב וכיצד הדברה ישפיע על שגרת היום של תושבי השדרה. כנראה שאצטרך למצוא מקום אחר לטייל עם כלבי, ברגע שיתחילו השיפוצים זה כבר לא יהיה אותו דבר".

אולם לצד המתנגדים למהלך ישנם כאלו התומכים בבניית הבריכה. "ראינו את הבריכה האקולוגית באשדוד, זהו מבנה מרשים", אומר נחום תושב המקום. הוא הבהיר כי "אני מוכן לסבול את השיפוצים, הרעש וכל מה שנלווה לכך, אם בעוד חצי שנה אוכל לשבת בשדרה עם נכדיי בכיף ובהנאה".

אל נחום מצטרפת גם אולגה המבלה בשעות הבוקר המוקדמות בשדרה. "סיפרו לנו שהולך להיות פה דבר נפלא. כרגע השדרה לא מושקעת והיא יכולה להיות הרבה יותר ידידותית", עוד הוסיפה "בריכה אקולוגית זה דבר שיש בכל עיר מרכזית בעולם כאשר שמסביבה הכל ירוק ופורח. אני מחכה ליום שאזכה לראות דבר כזה בעיר בת ים".

בעיריית בת ים הדגישו כי בתום השיפוצים תעמוד לתושבים שדרה משודרגת ומרשימה בתוספת בריכת נוי.

הבריכות האקולוגיות הפכו בשנים האחרונות לתופעה נרחבת התופסת את מקומן של בריכות הנוי והשחייה המוכרות ברחבי העולם. בעוד שהבריכות הוותיקות מטוהרות באמצעות חומרים כימיים דוגמת כלור בבריכה האקולוגית סינון המים מתבצע באמצעים ביולוגיים וטבעיים בלבד.

לתפיסה הטבעית והבריאותית אשר תופסת תאוצה במערב יש השלכה משמעותית להעדפת הבריכות האקולוגיות. יתרון נוסף של הבריכות מסוג זה הוא צבע המים הוא המעניק חוויה ירוקה וטבעית בלב העיר.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יוסי

    יפה ומרנין לשמוע שמתכוונים לבנות בריכה אקולוגית בשדרות העצמאות אבל בל לנו לשכוח את איזור המצבה חזית העיר מצפון שממש מעורר בחילה להסתובב שם אנה תטפלו באיזור זה קודם ללכן

  2. רעיון רע!

    למה לשפץ שם יש עצים גדולים וצל אין לאן לבזבז כסף! והספסלים נראים לא נוחים בכלל בתמונה יהרסו את מה שיש חבל!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות