רחוב פנקס לאחר השינוי

פתאום המדרכות נצבעו בכחול-לבן: ההפתעה שהמתינה לתושבים מבת ים

"לא הייתה כל התראה לפני סימון המדרכות ולא כולם מחזיקים בתו תושב", מתלוננים תושבים. העירייה: "האכיפה ברחוב תחל רק בעוד שבועיים"

פורסם בתאריך: 7.8.19 12:39

תושבי רחוב השר פנקס בבת ים הופתעו לגלות השבוע כי מדרכות השפה שסומנו עד כה בצבע אפור, נצבעו לפתע בצבעי בכחול לבן וכי מלבד תושבי בת ים המחזיקים בתו תושב, החונים כעת ברחוב יהיו מחויבים בתשלום. בנוסף, טרם הוצב שילוט רלוונטי בעקבות השינוי המפתיע.



תושבי השכונה שטרם הנפיקו תו תושב חוששים כעת מקבלת דו"חות. "יש לי רכב חברה והוא לא רשום על שמי. כדי לקבל תו תושב אני צריך לקבל מסמך מיוחד מעבודתי ואז לפנות לעירייה", מספר ליאור סבג תושב השכונה ומוסיף בחשש כי "זה ייקח לי כמה ימים ואני מקווה שזה לא יעלה לי מאות שקלים בצורת דו"חות".

ללא הודעה מוקדמת. הרחוב שסומן מחדש בצבעי כחול לבן

 

פיני חן המתגורר ברחוב מזה 35 שנים, ביקר את האופן בו סומנו המדרכות ללא הודעה מוקדמת לתושבים.  "לא הייתה כל התראה לפני סימון המדרכות. כתושב שגר ברחוב הייתי מצפה לקבל מכתב מהעירייה עם הפרטים ושעות האכיפה כדי להיערך בהתאם".

למרות הביקורת, נראה כי הדבר בכל זאת מיטיב עם תושבי הרחוב שסבלו ממצוקת חניה קשה, זאת בעקבות מספר גני ילדים באזור שיצרו עומס על מקומות החנייה הפנויים וכן בית ספר "ציפורי", בית כנסת מקומי והרבנות הראשית של בת ים הממוקמים באזור.

"בבית הכנסת שברחוב מתקיימים שיעורי תורה מספר ימים בשבוע ובעקבותיהם מגיעים אורחים רבים שתופסים לתושבי השכונה את החניות", מספר פיני ומבהיר כי "לכן יש יתרון לצביעת המדרכות. אך הייתה תחושה שעשו זאת כגנבים בחשכה".

 

 

בתוך כך, מספר תושבים שטרם הוציאו תו תושב או המחזיקים ברכבי חברה במסגרת עבודתם, מספרים כי בכדי לקבל תו תושב עליהם להביא מסמך אשר מוכיח שהרכב על שמם או שהוא נמסר להם ממקום עבודתם והביורוקרטיה הכרוכה בכך לא מאפשרת להם לקבל את התו באופן מיידי וכי הם עלולים לשלם דו"ח עד קבלת התו המיוחל.

מעיריית בת ים נמסר כי "העירייה נותנת קדימות ועדיפות לתושבי העיר בכל השירותים וכך גם בנושא החניה. לפיכך, לאור מצוקת החניה, הנחה ראש העיר מיד לאחר כניסתו לתפקיד לאפשר לכל התושבים לחנות בחינם בכל העיר וללא הגבלה באמצעות הנפקת תו חניה. התושבים רשאים להגיש בקשה לתו חניה דרך אתר האינטרנט או בהגעה למשרדי רשות החניה".

בעירייה הדגישו כי "האכיפה ברחוב תחל כשבועיים מרגע הצביעה על מנת לאפשר לתושבים להסדיר את הנפקת התו. אנו קוראים  לכל תושבי העיר להסדיר את הנושא כבר היום וליהנות מחניה בחינם בכל רחבי העיר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. טל

    גם אנחנו הופתענו לצביעת המדרכות מתגוררים ברחוב דניאל 45 שנים.
    מה קורה כאשר המשפחות מגיעות לבקר?
    לא תתכן מציאות שכזו אלו רחובות לא מסחריים אלה
    התשובה לשאלתנו הייתה מה היה קורה אילו הייתם מתגוררים בתל אביב אבל אנחנו גרים בבת ים ולא בתל אביב
    לבת שלי יש מטפלים שמגעים הביתה ראו את המדרכות ושאין דרך לתשלום הם טענו שלא יגיעו לטפל בה וגם יקבלו דוחות

  2. חייה

    מצוקת חניה בעמידר. צצו לאחרונה המון חניות לנכים וקומות קרקע פתחו חניות פרטיות ללא הטר. מי שאין לו חנייה פרטית והוא לא נכה, וגר בשכונה אין לו איפו ל
    הכנות את רכבו. זואת מצוקה שדורשת טיפול.
    האים זה בטיפול? כי כבר אמרתי את זה?

  3. סמדר

    ברחוב גבעתי. בת.ים..אי אפשר לצאת
    מהבנינים..הכל ל. חסום. עיי. מכוניות
    גדולות. וקטנות כל היום והלילה..
    .חונים.. על המדרכות..ולעיריה. לא
    איכפת..ודיירי. הבניינים סובלים.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות